{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

PGO  DR
PGO DR
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8

Hvad er bedst til pgo g-max (tun kit ) {{forumTopicSubject}}

Malossi MHR Replica 70ccm eller Cylinderkit - Stage6 Racing 70ccm MkII eller Cylinderkit - Polini Corsa 70ccm - ø10mm ? eller er der andet der er bedre at kigge efter og det er til alm-vej. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er bedst til pgo g-max (tun kit )
  • #2   17. apr 2020 Du skal vælge en virkelig dårlig olie og have en meget forkert dyse samt tæve den kold, hvis du skal ødelægge MHR Replica før du har kørt 10.000km.

• #4   17. apr 2020 Stace6 yder mest af de kit.
    Med en lille nok udstødning går det næsten an på std krumtap og yder 12hk.
    C16 på så yder det 15hk
    C21 så yder det 18hk
    Slag på tærsken.

Polini corsa og mhr replica yder ikke megey forskelligt, men mhr replica er alu og er ikke sikker men tænker poliniet er støbejern.

Havde helt klart valgt mhr replica hvis det stod mellem de to.
    Malossiet sku ku yde 10-12-14hk afhængig af udst osv.

Polini corsa sku ku yde 12 ligesom rsetup 70cc men kræver man tvinger det og det giver ikke mening.
    Så hellere vælge mhr replica, eller s6 racing og køre med yasuni r/s6 pro rep udst

• PGO  DR
    PGO DR Tilmeldt:
    apr 2020

#5   18. apr 2020 Tror det bliver Malossi MHR Replica 70ccm og R-setup 9K. Hvad skal der ellers til af Karburator/Variator og de ting jeg ikke lige tænker på, og ellers nogle gode råd til et godt opsæt til + 90 km. Høre også gerne om en på Sjælland som måske kan lave den om. Alle begrænsninger er taget.

• #6   18. apr 2020 Køb en 11k istedet for 9k det passer bedre til Malossi 70ccm

• PGO  DR
    PGO DR Tilmeldt:
    apr 2020

#7   19. apr 2020 Som jeg ser det passer en 11k udstødning ikke på en pgo G-max men det gør 9k som jeg ser det nå jeg kigger hos www.msp-tuning.dk ?

• #8   19. apr 2020 #7
    Hullerne skal base tilpasses.

• #9   19. apr 2020 Yder mhr replica ikke ved 8500-9000 omdr?

Og 11k nærmere 10500 omdr?

En bekendt satte 9k på mhr replica på en hot og det kørte ikke sådan super godt.
    Gt tuning sagde vist noget i retning af "smid den udstødning ad helvedes til og sæt gg eller yasuni r på. Det er en sikker vinder kombination hver gang".
    Noget med forrøret på 9k er overdimensioneret.

Tænker 9k yder som yasuni r på toppen men uden antydningen af bundtræk.
    Debriefingen fra den bekendte som også har prøvet malossi sport med 9k på der smed 10hk var noget i retning af "der sker ingenting med kvart og halv gas, men når den fik fuld hane så flyttede det sig også". -med 9k på malossi sport.
    Det blev så endnu værre med mhr replica i stedet for malossi sport.

Mhr replica og 9k skulle nu egentlig passe godt sammen, hvis begge dele er nogen spidseffekt udgaver af almindelige sport tundele.
    Men erfaringen med den bekendtes hot var bare at der kun skete noget ved fuld gas. Den var svær at indstille i mellemområdet og det kørte bare ikke som en hverdagstunet scooter skal.

Kan være der var fejl40 men det lyder nu alligevel meget rigtigt når man tænker efter

Hvis begge dele fremmer en spids og relativt højtliggende effektkurve, så kommer al ydelsen til at ligge i det meget snævre område

• #10   19. apr 2020 9K kan sagtens bruges på MHR Replica, men om man så lige skal udvide udstødningskanalen en enkelt mm opad, det ved jeg ikke.

MHR Replica yder cirka 9 HK ved 8500 rpm.
    Men udstødningsporten er så bred, så den nok kan fylde en udstødning lige så meget op, som DR Racing kan ved 9500 omdrejninger.
    Måske måske, jeg ved det ikke.
    Replica er en sniger cylinder, så den er super fin til gadebrug og derfor havde jeg helt sikkert sat den sammen med den ultimative snigerpotte - Tecnigas Silent Pro.

Kommentér på:
Hvad er bedst til pgo g-max (tun kit )

Annonce