{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

HJÆLP Puch hoveder! {{forumTopicSubject}}

Hey, har en Puch maxi som ikke køre helt ordenligt. Den er helt lovlig. Den kan kun køre nogenlunde med 70 dyse, og så kun 25 km/t. Har vedhæftet en video af cylinderen som virker ret utæt, cylinderen har dog fået ny top pakning.

Nogen der har prøvet det før, eller ved hvordan jeg får cylinderen tæt. Da jeg regner med den suger en del falsk luft, ellers ville den jo ikke kunne køre med 70 dyse.

Tak på forhånd.

https://youtu.be/fmiKbVDs9DI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP Puch hoveder!
  • #1   3. apr 2020 Tjek bundpakningen.
    Se efter om der er rester af gammel bundpakning på cylinder eller motorblok.


  • #3   3. apr 2020 2# har dyset den ned, men den kører ikke optimalt med mindre dyse.

    Men tak drenge.

    Tror planen er at rive cylinderen af, og tjekke efter pakningsrester og derefter montere ny bundpakning:)


  • #4   3. apr 2020 Jeg solgte engang en Puch Maxi ( tilbage til sælger ), hvorefter han sagde at krumtapslejerne var så slidte, så krumtappen kunne klikke og ned i tændingssiden.
    Men det var han selv skyld i.
    Han havde gearet den 1 tand ned og fjernet plumben, før han solgte den til mig.
    Den havde et super optræk, men topfarten var ikke skide god.
    Jeg havde den ikke ret lang tid. Orkede ikke at rode med en Maxi, så jeg fik en Rally istedet for.


Kommentér på:
HJÆLP Puch hoveder!

Annonce