{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

vga explora euro 4 2019 begrænsning {{forumTopicSubject}}

hej der ude jeg har min vga som stadig kun render de 30km/t, og det vil jeg gerne have ændret på. jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen når det handler om at pille ved scootere, men jeg ved nok til at de nye vga'er hverken har skive, eller ledningsbegrænsning til cdi boksen under sæddet længere. er der nogen der ved hvordan jeg finder begrænsningen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vga explora euro 4 2019 begrænsning
  • #1   26. mar 2020 Har selv en hvor jeg sætter ecu fra en 45 i samt en ny vario unden begrænsning og måske pakningen til kaburator også fra en 45 kmt . Hvis det er nødvendigt .
    Det bliver gjort på lørdag d 28 marts skal nok skrive resultatet til dig ..??


  • #2   27. mar 2020 Har prøvet at sætte ecu fra en 45 på men så vil den ikke starte den bliver hård for starteren. Ved ikke om den drukner den eller ændre tændingen en smule men skal nok finde ud af hvad der bremser den .

  • dennis p
    dennis p Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Svar: 25
    #3   27. mar 2020 du kan tage ned til din lokale knallert mand og få ham til at ubegrænse din esc


  • Mounee A
    Mounee A Tilmeldt:
    mar 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   27. mar 2020 Hej. Jeg har købt en VGA firefox 30 km/t. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan jeg får den til at køre hurtigere? Jeg har prøvet at skifte CDI/ECS boksen, dog uden held, da der intet skete. På forhånd tak

  • #5   28. mar 2020 Måske begrænser man 30 modellen med lav tændning da man kan købe en 45 tændning der sider staterne måske til lidt mer højtænding
    Og det betyder så. Også at en 30 ikke vil starte men en 45 ecu


  • #6   28. mar 2020 Har skiftet indsugnings pakning til en 45 model samt en ubegrænset vario nu køre den 75 ned ad bakke og 55 op
    60-65 kmt ud ad lige vej med mig på 87kg ca


Kommentér på:
vga explora euro 4 2019 begrænsning

Annonce