{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lovligt eller ulovligt?
  • zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
    #1   17. mar 2020 Der er E godkendelse på , så er det bare om den er godkendt til 30 eller 45kmt , men hvis du siger det er en 30km så er den nok godkendt til den model , ps de originale er altid bedst , da dem der har en plump i enden , har enten for meget modstand eller for lidt og så køre scooteren af h til og man ender hurtigt med at pille plumpen ud eller af , og det er jo ikke meningen med købet , de lovlige er afstemt lige den model scooter du har, køb en brugt original model feks du kan altid give den grillspray så den ser fin ud

• #2   17. mar 2020 Den er ulovlig til 30 men godkendt til 45

• #4   17. mar 2020 Okay tak hjælpen. Jeg overvejer nemlig denne udstødning men kender ikke til anmelder om den er god eller har noget negativet ved den? https://www.kgi.dk/product/14537-1639/pgo-dr-big-50-2t/udstoedning-original-30-km-t

• #6   17. mar 2020 BasseLisk er du sikker på det? Har aldrig hørt før??

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#7   18. mar 2020 Thomas j , ja den ser god ud , og minder meget om en original model , virker sikkert også derefter , og ikke særlig dyr heller smiley og tydelig E-mærkning /godkendelse som jo er et lovkrav

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#8   18. mar 2020 Basselisk , det passer så ik .er der kommet nye regler i 2020????

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#9   18. mar 2020 Niko F hvis du kigger efter er den fra kgi ikke E-mærket selv om der står den er lovlig , den skal have E-mærkning et synligt sted (som regel sidder på oversiden af potten ) når den er monteret . ligesom den du viste i opslaget fra speedline , eller den Thomas j viser et link til fra t-hansen smiley , så sådan er det jo bare

• #11   19. mar 2020 Zoomer:#9 Jeg vil prøve og kontakte Kgi og tale med dem om denne udstødning for at være sikker på at det er E godkendt osv smiley Tak for hjælpen alle sammen

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#12   19. mar 2020 ja det lyder som en god ide Niko F smiley

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#13   19. mar 2020 BasseLisk jeg talte da ikke grimt , og nej jeg ved ikke hvor der er et link , og jeg ved heller ikke hvordan jeg lægger det op herinde , hvis jeg havde et link , desværre . men det er rigtigt at udstødningen bare skal ære E - godkendt til den scooter du har 30km eller 45km , det er der ikke noget nyt i , men de køre som regel bedst med en original , men de er som regel også ret dyre . det er jo heller ikke for sjovt at t-hansen sælger u originale , kgi , speedline osv osv

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#15   20. mar 2020 Ja ok men man må gerne køre med en uoriginal udstødning , bare den er godkendt . du må selv finde ud af det på nettet , eller ringe til nogle af de hjemmesider der sælger dem , jeg magter ikke at skulle overbevise dig om noget du ikke tror er sandt . desværre , det er jo op til dig hvad du tror smiley du må jo ha været frosset ned siden du tror at det er ulovligt at køre med andre udstødninger end den, den er født med , hvad ved jeg, kan du hygge dig du

Kommentér på:
Lovligt eller ulovligt?

Annonce