{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Brændt tændspole af? {{forumTopicSubject}}

Hej Scooter Hoveder,


Jeg står i en pisse træls situation, som lyder på min sprit nysamlet jog r ikke kan gniste. Her for nogle måneder siden, fik jeg indstillet tænding, og rullet min kværn, og fik den indstillet. Den har haft en masse småopstart siden, og det spiller bare. Projektet med og gejle den har stået stille i en periode, grundet jeg har været i en trafikulykke, så har ikke ku’ bygge. Har haft en masse opstart af den i det stykke tid jeg ikke har lavet noget på den, og der har virkelig ikke været nogle problemer. jeg havde så lavet en kontakt på benskjoldet, der gik ned til dødmands udtaget på mit italkit, samt en trådløs kontakt ( https://speedline.dk/yamaha-jog-r/kontakter-og-sikringer/kontakt-fjernbetjent-12v-s-em-un05960). Jeg har haft tjekket en masse gange om den stoppede med og gniste når jeg trykkede på fjernbetjeningen, og det virkede skide godt. Har jo så fået bygget den totalt færdig i weekenden, så har fået batteri på osv, så det resulterede jo i jeg selvfølgelig lige skulle prøve og gå væk fra scooteren imens den var tændt og tjekke om den slukkede. Ganske Vist rigtig så slukkede den, dog har den ikke kunne gniste siden, har prøvet og fjerne ledningen på dødmands udtaget på tændspolen for og se om der så kom gnist, men der sker intet. Det jeg så tænker er om det ikke tyder på min tændspole er blevet brændt af, af den fucking kontakt der? Italkittet er piv nyt, og der har ikke været nogle problemer siden, jeg prøvede og afbryde den med motoren tændt med den kontakt… Håber virkelig nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Brændt tændspole af?

Annonce