{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Knallert bliver varm {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fornyligt installeret en 19mm karbu på min pgo comet og den køre godt mens den er kold, men når den bliver varm slukker den og gider ikke køre før den køler ned. Har en 90 dyse i med en powerfilter. Har ogs en tun vario i med 8 grams ruller(stock er der 7-7,5). Alt andet er standard. Jeg var ud og køre i ca 2-3km på landevej fuld fart der den ikke gad og gasse mere op. Der jeg standsede slukkede den. Hvis jeg prøver at starte igen gider den ikke og køre og laver mega dårlige lyde. Min udstødning gik fra en frisk spraymalet sort(varme tæt mailing op til 500*) til en hvid med små huller i. Jeg hældte lidt vand fra en vandpytte og den fordampede med det samme. Efter ca 30-60min var min udstødning sort og kørte normalt. Kunne det være at det er dyssen der er for stor(90) eller er det bare karbuen? Cylenderen og stemplet er perfekte(fik åbnede den efter). Og kunne det hjælpe hvis jeg fik en større cylender eller knæk udstødning. Ps. Skulle meget gerne ikke få falsk luft fordi alt er spændt godt fast og har deres pakninger. Undskyld for dårligt dansk, det er min 2 sprog.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert bliver varm
Kommentér på:
Knallert bliver varm

Annonce