{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey SG
  • #2   10. feb 2020 Jeg har aldrig set en begrænsning inde i en potte, kun i for røret eller helt ude i enden af potten. smiley

• #4   10. feb 2020 #3 tusind tak for de fine links. jeg har dælme ikke set den med potten før smiley super fine links som viser det tydeligt endda, dejligt at vi kan hjælpe/belære hinanden. smiley Thumps up

Stay Tuned!

• #6   11. feb 2020 Skal ha potten åbnet kan jeg se.. Tak for hjælpen.

Vh

• #7   12. feb 2020 #5 Hej Tommy 4600, jeg kan se i dit link og også på det sidste billede du har lagt op i tråden, at der er logo fra yasuni, nu tænker jeg så om det primært er yasuni produkter der har den plombering eller hvad har du af erfaring eller kendskab måske. Det var blot lige noget jeg spottede.. smiley

Jeg har nemlig som tidligere skrevet aldrig set den type plombering, men jeg har faktisk kun gennem tiden haft 2 yasuni rør, det var bare om man kunne lave en liste over rør der har denne plombering, til fremadrettet brug M.v.h smiley

• #9   13. feb 2020 Vil lige tilføje - fedt der er en som dig Tommy med en masse viden omkring div. Når man selv lige står er ret så møj i tvivl. Fedt du gider dele ud af din viden og fedt i det hele taget du gider.

Vh

Kommentér på:
Hey SG

Annonce