{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.102 visninger | Oprettet:

Nicolai H
Nicolai H
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Leovince handmade udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har en VGA explora fra 2018 så det er altså den nye model euro 4 og med katylsator på udstødningen. I al den tid jeg har haft scooteren har den ikke kørt mindre en 65 den har en tophastighed på næsten 70 da jeg har pillet skiven og sat 9 grams ruller i og jeg har kørt nu 10.000km og stadig 0 problemer da jeg vedligeholder den.
Mit spørgsmål her er at jeg har set at speedline sælger en leovince udstødning men den fås kun til euro 2 modellen da den ikke har katalysator på, men af hvad jeg har set ud fra billederne er ophænget præcis den samme den eneste forskel er så min har katalysator, men kan den godt sættes på hvis jeg bare piller katalysator stikket fra? Fordi det ser ud til at den skal være lige til at montere.
Hvor meget tror i jeg vil mere få på toppen da den udstødning jeg har på nu er standard?
Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leovince handmade udstødning
  • #1   25. jan 2020 nu kan det godt være at jeg spørger dumt men hvis den køre 70 nu og køre godt og stabilt uden problemer så hvorfor vil du så til og skifte udstødning og komme til at se ulovlig ud og larme det mere og du får ikke ret meget mere ud at den uden at skifte gearing og cylinder jeg ville bruge pengene på en anden cdi i stedet

• Nicolai H
    Nicolai H Tilmeldt:
    jan 2020

#2   25. jan 2020 Det fordi jeg tænkte på at mit optræk er også rimelig dødt da jeg har sat nogle tunge ruller i derfor tænkte jeg at hvis jeg nu sætter en leovince på om den nok så vil trække bedre/ yde mere også tror jeg måske den vil få 5-10 kilometer på toppen mere?

• #3   25. jan 2020 så sætter du jo bare nogle 7 grams ruller i

• Nicolai H
    Nicolai H Tilmeldt:
    jan 2020

#4   25. jan 2020 Men mit spørgsmål er om scooteren kan køre uden katalysator?

• #5   25. jan 2020 ja det kan den nemt bare husk at justér karburator ind

Kommentér på:
Leovince handmade udstødning

Annonce