{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Derbi senda {{forumTopicSubject}}

Godt så har fået købt det meste af alt til min derbi senda fra 2015 har dog et par spørgsmål.
Hvilken dyse tror i der skal i til denne opsætning:
80cc polini alu ligesom speedlines
italkit tænding
24mm stage 6 R/T kabu
Voca power filter
Polini koblingsplader
voca cross 80cc udstødning
Polini simmeringe og lejrer i motor
voca hq Krumtap

ALT SAMMEN ER HELT NYT så intet har kørt hvad tror i sådan så jeg har en ide hvad jeg skulle købe.

Så ville jeg gerne høre jeg kan se folk/mig bruger bare normal rød fælgebånd nogle der har ideer til andet det til støbe fælge og hvor kan man eventuel få lavet et helt stafferingsæt og fede sæde betræk er åben for ideer =D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af garderobeskab 540 kr.
  • Installation of 3 ceiling lamps 900 kr.
  • Fjernelse af træstubbe i sommerhus 2.650 kr.
  • Montering af enkelte terrassebrædder i betonsokkel 1.500 kr.
  • Opsætning af låge har alt købt som færdigsæt- nedgravning af 2 stolper 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda
  • #1   30. dec 2019 Det kan man ikke svare på, da ingen maskiner er ens??

• #2   30. dec 2019 Magnus din bøv bare sådan cirka bare kom med et bud xd

• #4   30. dec 2019 Okay tak Tommy nu kunne jeg lige så godt spørge, ved du om det muligt at på eger fælge på uden at sætte anden forgaffel og svingarm på ?

• #6   30. dec 2019 nå okay men tak for hjælpen =D

• #8   1. jan 2020 haha Dan jo jeg gider bare heller ikke bruge penge på noget dumt finder nok bare ud af hvornår GT har åben og for en tid =D

• #10   1. jan 2020 Dan forhelved jeg spørger nogle der ved cirka, kan godt se hvis en siger måske 90 og jeg prøver den er for lille, ja så køber jeg nok nogle støre. Men hvis nogle vidste sådan cirka så jeg kunne måske købe fra 110-120 eller 130 istedet for 90 og op og gætte frem og tilbage. Og du så skriver for fingeren ud ... så slap dog af helt evnesvag er jeg ikke, men når jeg (sikkert ikke den eneste) der ikke er ekspert i dyser og det anden gang jeg piller ved dyser, så det rart måske at få lidt hjælp hvad man skal op i. Og hvis du læser så står der Hvad tror i "TROR" jeres bud på cirka det var det ikke at du skal selv bla bla bla. Jeg sagde jeg gider ikke bruge penge på noget dumt hvis en allerede måske kan svaret cirka, IGEN CIRKA. men jeg har vist ikke uddybede det godt nok.

• #12   2. jan 2020 Dan mener at købe et sæt fra 110-130 cirka istedet for 2 sæt så kun 1 men bare hvilken dyse klasse jeg skal op i om jeg skal op i de 110+ eller 90+ mere det =D

• #14   6. jan 2020 Tror ikke du forstår hvad jeg siger men tak for indslaget =D

• #16   9. jan 2020 hahah det kan vi blive enige om

Kommentér på:
Derbi senda

Annonce