{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Går ned i omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Peugeot Speedfight 3 ac med pillet begrænsning og med tune udstødning (technigas).
Den kører 50kmt på top fart.
Når jeg når til topfart med 8000 - 9000 omdrejninger, er det som om den ikke gider mere og kører ned på 7000 omdrejninger og chiller. Og vil først køre op på de 8000 - 9000 omdrejninger når den kommer under 50kmt.
Hvad er der mon galt... Har lige skiftet kobling, ruller, stempel, membran, benzin slanger og udstødning(med pillet begrænsning)

Skal lige siges at den har gjort det siden jeg fik den som brugt. Og at skifte de overstående dele ikke har gjort nogle forskel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går ned i omdrejninger
  • #1   1. dec 2019 Der er noget helt galt.
    Den skal køre 75-80 kmt.

    Dit variomatic er slidt ned, så det skal skiftes.


  • #2   19. dec 2019 Har skiftet vario, den går ikke ned i omdrejninger mere, men kører stadig 50 stykker

  • #4   24. dec 2019 Har du fjernet begrænsningerne i udstødningen?

    Helt præcis hvilken udstødning er det?


  • #5   25. dec 2019 Tror du skal tage remskive ud i bag. Og så lige servicer den , kan tyde på den hænger lidt i det når den åbnes helt, også når den kommer langt nok i farten lukker den igen også er kan du igen... med andre jeg er stensikker på dit remskiven og i er problemet , ikke noget med udstødningen osv for hvis den kan komme op på det så kan den også blive der oppe ,
    Jeg vd ikke om sådan en model her kan være begrænset i CDi eller noget , men tror nu ikke det kan være det for den ville måske bare holde den oppe hele tiden på den RPM den er begrænset til, og vario ville du have bøvl med hele tiden fra nul af og top fart, ,

    Husk remskiven kan også skabe sig meget hvis din kilerem er for slidt i, altså den blevet slidt smaller , så kan det være den glider helt ned i bag når du opp i farten også forbliver den nede indtil du slipper farten igen og der kan det være din motor ikke har HK nok til at driver den rundt helt i bund med sådan slidt rem så, jeg ville kikke på som det første inden jeg begyndte at pille ved kaburator eller indstiller i andre dele så ville jeg starte med lave service check på “Remskiven og din kilerem”






Kommentér på:
Går ned i omdrejninger

Annonce