{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

17,5 mm karburator på standard cylinder {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at skifte til en 17,5 mm karburator da der står på speedline det vil give et bedre optræk. Men dog tænker jeg på om det er for stort en karburator?
Ville den bare begynde at drukne sig selv?
Der står også hovededysen er 80 på 17,5mm.
Men lige nu har jeg hoveddyse 62 I standard karburator.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  17,5 mm karburator på standard cylinder
  • #1   1. dec 2019 På en standard cylinder vil det højest sandsynligt kun give lidt ekstra larm, muligvis en bette smule optræk, men tænker bestemt pengene er bedre givet ud til en tun cylinder frem for en karburator hvis det er optræk du søger.

  • #2   1. dec 2019 Den helt store grund til at jeg vil skifte karburator er at den gamle har kørt 24000km og den er sat op på en mærkelig måde(Der hvor Vacum slangen skal ind er stoppet til)

  • #3   1. dec 2019 Hvis ellers der er vakum ved studsen er det sådan man gør, hvis der også er vakum tilslutning på karburatoren og omvendt. Og at den har kørt 24000 kilometer har heller ikke så meget at sige, så fremt der ikke er fejl og korrosion indvendigt er der ingen grund til at skifte, bare et godt råd smiley

  • #4   1. dec 2019 nu er det jo sådan at hiper maskiner køre med 17.5 standart de larmer ikke og køre fornuftigt på literen så jeg ville gøre det hvis din karburator ikke virker mere eller du forventer at der snart kommer noget sports cylinder på

  • #6   1. dec 2019 Din dyse er alt for lille.
    Skift til 72.
    Behold din std karburator og sæt hellere en bedre udstødning på.


Kommentér på:
17,5 mm karburator på standard cylinder

Annonce