{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Dyse og tændrør {{forumTopicSubject}}

Hej SG jeg har et problem med mit enormt sløve optræk på min Ciao. Tænker jeg køre med den rigtige dyse størrelse (str 60) ud fra hvordan tændrøret ser ud, men det er som om den ik’ trækker lige godt hvergang jeg har holdt stille og skal sætte igang igen, nogen som ved eller har en idé til hvad der kan være galt? Dysen er måske stadig lidt for stor? tændrøret ser fint Cocio agtig ud, selvom gevindet på det er lidt sort, og der er sort sovs omkring cylinderen hvor udstødningen er på spændt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyse og tændrør
  • #1   15. nov 2019 Et eller to numre ned i dyse, så sidder den der

• #3   15. nov 2019 Nej jeg sammenligner absolute ik’ med en scooter, men syntes det er underligt der er forskel på hvordan den trækker fra 0km/t, på et tidspunkt havde jeg fuld gas ud af en lige vej og jeg kørte måske 20 km/t, og så efter et kryds så tog helvede ved den og jeg kørte 40-46 km/t, det er det som undre mig lidt, jeg har lige bestilt en str 55 og 50 i dyse, kunne ik’ finde nogen tættere på 60’eren som jeg køre med nu. Tak for jeres hurtige henvendelser smiley

• #4   15. nov 2019 Hvor gammelt er det tændrør?
    Det ligner noget fra krigen i hvert fald, så skift den til et nyt.
    Desuden så skal farven aflæses på et nyt tændrør, og ikke et fra krigen af.
    Og sidst men ikke mindst, så kunne alt det "sovs" tyde på at din motor er utæt, da det jo er meningen at forbrændingen skal ske inden i motoren og ikke uden på.

• #5   15. nov 2019 Hehe godt spørgsmål? Ved ik’ lige hvor gammelt det er, har først fået liv i knallerten her for nyligt og indtil da har det ikke været brugt, men i starten kørte jeg med alt for stor dyse så det blev helt sovset til, jeg har haft checket for utætheder i motorblokken og den er helt tæt (heldigvis)
    Man kan også se på billedet at det sorte snask kommer fra udløbet på cylinderen

profilbillede
  • #8   15. nov 2019 Jamen det tror jeg du har ret i, men jeg har spændt det spændebånd som sidder på udstødningen alt hvad jeg kunne (med måde selvfølgelig, ellers ville jeg skrue den over gevind) Ja det er alu pakning som var med i det cylinder kit jeg købte. Kan man købe sodsæt til dem i fiber eller skal man selv i gang med at skære en ud? Tændingen er indstillet til 0.5 mm platin afstand, vil det ændre noget at stille den til 0.4 i stedet? Polini anbefaler 0.6 i deres manual som fulgte med motor blokken

• #9   15. nov 2019 Køre kun med 2% blanding

• #11   16. nov 2019 Okay jeg har ellers skiftet alt til nyt i tændings dele og stelkabel!? Nej jeg har ik’ lige checket afstanden på tændrøret, hvor meget skal der være efter forskrifterne?

• #13   16. nov 2019 Tommy hvis jeg nu skal ud og købe et nyt tændrør hvilken model skal jeg så vælge? Syntes der er mange forskellige at vælge imellem! smiley

profilbillede
  • #15   18. nov 2019 Okay må jeg prøve at finde så, ingen af dem jeg sendte et billede af kunne bruges?

Kommentér på:
Dyse og tændrør

Annonce