{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  begrænsninger på VGA x1
  • #1   29. sep 2019 Den er så ny så Thansen ikke engang selv sælger dele til den så du må selv igang med at lede start med at se om der er skive i sådan en eller om der er en picop som måler på koblings skålen men kan se den er 4 takt med indsprøjtning så den er 100% sikkert begrænset i ecu så der skal du have en computer på for at fjerne den men du ved vel godt at lige så snart du selv skruer en skrue ud så ryger garanti på stedet

  • #2   29. sep 2019 Se om pakningen er for lille, mellem karburator/indsprøjtning og studs.

    Motoren er en Longjia, så du kan købe dele til den istedet for.
    Det er billigere og lige så nemt.


  • #3   17. okt 2019 Jeg ejer selv sådan en pis maskine.
    Jeg har fundet frem til indtil videre at der er:
    Begrænset gliderør i variator
    Pickup som læser koblingsskålen


  • #4   26. jan 2020 Hvorfor er det en pis maskine

  • #5   27. jan 2020 #4
    Kvaliteten af stålet, til f.eks. ventiler, er ikke det bedste.
    Ledninger og stik er også noget kinaknald, så der kommer hurtigere ir på ledninger og stik.
    Plastik, så som luftfilter kasse, mørner hurtigere i solen, end hvis det var en italiensk scooter.


  • #6   27. jan 2020 Jeg syntes den ser super fed ud sådan en X1 smiley

  • A B
    A B Tilmeldt:
    sep 2022

    Følger: 3 Svar: 2
    #7   1. nov 2022 Hjælp jeg har samme problem, hvis der nogen af jer der er fra KBH så send en besked til mig vil gerne betale for at få fjernet de begrænsninger der kan fjernes også lige fjerne den store luftfilter så tror den ville spille max. Skriv pb til eller nogen råd

    Kam også kom ud til jer hvis d3t er kbh


  • #8   2. nov 2022 #7
    Fjerne luftfilteret?

    Du kan da gøre det hele selv.
    Der findes en masse guides til det på youtube.
    Husk at du har en Longjia. Der er IKKE en VGA, hvis du søger på youtube og du ikke søger på dansk.


Kommentér på:
begrænsninger på VGA x1

Annonce