{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

Yamaha 4G Tuning {{forumTopicSubject}}

Hey

Endelig har jeg fået gang i svineriet efter renovering, men der skal jo tun på, hvad kan i anbefale?
Den skal gerne gå omkring 90-100 stykker, helst rimelig fed i optrækket da det er sjovest.
Hvad synes i jeg skal bruge?

Indtil videre har jeg en 16 mm. Kaburator og Carbon membranblade + en indsugning uden plumb smiley 15 tands fortandhjul og et 43 bagtanhjul samt en 5.3 skråtskåret udstødning med 28 mm forrør.

Hvad synes i jeg skal smide i den og hvad kan i anbefale?

Hvad synes i om de tunsæt der sælges hos Protuna?

Med venlig hilsen Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha 4G Tuning
  • #1   11. apr 2004 Tja... Der er jo ikke det store udvalg til 4gears, men jeg må indrømme at Protunas 12,8hk rykkede pænt kraftigt på min -- Det var jeg sq glad for...

    Ellers køb en 45ø cylinder + topstykke fra Protuna -- ved godt det ikke er til salg længere, men ring derind, så skal de nok finde et...

    Det kommer lidt an på hvor man bor henne - men hvis du bor på landet, så smid da også lige en La Franconi på...


  • #2   11. apr 2004 Okay smiley Takker, tjaa prøver og få skaffet et 45 mm. Hvor hurtig tror i den gå med min opsætning plus en 45 mm. Cylinder?

  • #3   12. apr 2004 Tja --- De der 90 - 100 stykker skulle den helst gå...

    Men ellers så køb en brugt 17,5 kabu og La Franconi udstødning... evt en meget stor indsugning--- Min var slebet tynd som papir, og den kunne skære som en kniv...


  • #4   12. apr 2004 Kører i byen så springer lige La Franconien over smiley
    Okay smiley Tjaa, køber en vel voksen cylinder, hvos det ikke strækker smider jeg en stør kaburator på smiley

    Men tusind tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Yamaha 4G Tuning

Annonce