{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nemmeste måde?
  • #1   28. jul 2019 Min kørte 90 bare ved at købe en 45´er udstødning og nogle ruller og selvfølig pillet tragt og skive

  • #2   28. jul 2019 Fjern alle begrænsninger, plan dit topstykke og svejs blindrøret til på den originale udstødning.
    Det koster ingen ting, og kan på en god dag med vinden og solen i ryggen og ned ad bakke godt få dig op i nærheden af 80km/t smiley


  • #3   28. jul 2019 #2
    Det virker sgu ikke.
    Der sidder ofte katalysator og andet som modstand.

    #0
    Køber du dette sæt, så kan jeg garantere dig, at du kommer over 80 kmt på en GPS.
    Ikke kun 80kmt på speedometeret.
    https://www.msp-tuning.dk/scooterdele/pgo/hot50/r-setup-sport-o10-11k-supersport.html
    Så skal du bare have en dyse 82 og 86, samt nogle 5 grams ruller.

    Det er ikke gratis, men du slipper for at ødelægge en pisse dyr original udstødning og du slipper for at spilde pengene på en 45kmt udstødning.
    Du kan også gemme dit topstykke til hvis du en dag skal gøre den lovlig, for det har du ikke planet.

    Jeg synes at det er en fin pris, set ud fra at du får en scooter der trækker virkelig godt.


  • #4   28. jul 2019 #3
    Nu bad manden jo om den billigste løsning, og ikke den næst billigste løsning smiley


  • #5   28. jul 2019 #4
    Emnet siger nemmeste og indlægget siger billigste.

    Nu har han fået begge dele.
    At svejse i en udstødning ( som kræver et svejseværk ) og plane et topstykke ( som kan gå galt ) er i hvert fald ikke det nemmeste.

    Den billigste metode kan hurtigt blive den dyreste, hvis han får lavet noget galt.

    Nu er der flere muligheder på bordet og så må han selv vælge om han vil tage den hurtige/smådyre/sikre eller den langsomme/gratis/usikre løsning.


Kommentér på:
Nemmeste måde?

Annonce