{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Opsætning pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej har en hot med den her opsætning:
70cc DR
19mm kabu
Powerluftfilter
Polini speedkontrol
GG
Std tap
Smider snart polini speedclutch på

Hvilke ruller tænker i?
Hvor meget vil et knæk hjælpe? Tænker Stage 6 Rep, Yasuni Z eller R.
Vil std tap kunne holde til de extra omdregninger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vores Candy Vaskemaskine meler E11 fejl - Problem med det elektroniske kredsløb 1.500 kr.
  • skifte toilet 1.250 kr.
  • Tilskæring og installation af 2 (laminat)bordplader 2.500 kr.
  • Mine radiatorer virker ikke/virker dårligt. Siger sjove lyde og bliver kun varme i én side 1.200 kr.
  • Ophængning af TV og 3 billeder i betonvæg 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning pgo hot 50
  • #1   25. jul 2019 Hvad køre den nu men Ja det til hjælpe lidt at skifte til en større udstødning da gg jo bare er en 45 udstødning og hvorfor har du det skrammel filter på det giver kun problemer

• #2   25. jul 2019 Sætter den sammen idag, og da jeg skal købe et nyt tændrør br8hs tænkte jeg at jeg ville snuppe et par ruller med i købet.
    Den rendte 75 med 7g ruller, std cyl og kabu.

Har selv et sæt 4.7g så tænker på at købe 5.5 og 6g med.

• #3   25. jul 2019 Men tappen vil godt kunne holde til de mange omdregninger fra et knæk? Og har ikke et std filter, og da den kører fint med det nuværende filter vil jeg ikke investere halvdelen af scooteres værdi på et originalt. Ved det er dumt, men leder bare efter lidt hjælp til ruller og evt knæk. smiley

• #4   25. jul 2019 Ja. standard tap kan sagtens holde. Den er meget stærk på pgo.
    Hvad angår ruller? Så er der kun en vej. Prøve sig frem. Men 5.5-6g lyder rigtigt nok.

• #5   25. jul 2019 krumtappen kan nemt holde til dr cylinder og du skal ikke forvente retmeget mere ind 80 med den opsætning men krumtappen er ikke meget stærk jeg har knækket en og kender to som har har knækket en hver også men til dr cylinder og svinghjul ikke er skævt så holder den fint

• #6   25. jul 2019 Sæt en Yasuni R på og køb en 32kg trykfjeder.

• #7   25. jul 2019 Mange tak, jeg var ver at tage vario af, og mit blæsehjul sidder kilet fast på krutapsakslen.
    Jeg har skulke holde imod stellet fordi ellers trak jeg bare scooteren. WD40 er prøvet, men er læbet lidt tær for ideer til at få det af

• #8   25. jul 2019 Det kan det ikke på en Hot50, så du har spændt det forkert.
    En Hot50 har stråler hele vejen og der er intet konisk.

Køb en aftrækker med 3 arme og håb på det bedste.

• #9   25. jul 2019 Mange tak, jeg låner en aftrækker så har ødelagt en stempelring nu *dybt suk* går ud fra jeg bare kan købe en enkelt nederste stempelring til 47mm stempel, af et andet mærke, og så burde den vel passe? Da dr's ejen koster 170kr

• #10   26. jul 2019 Hvordan kan du ødelægge en stempelring?
    Du kan ikke forvente at en stempelring er identisk.
    Hverken i tykkelse eller i model.

Kommentér på:
Opsætning pgo hot 50

Annonce