{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.681 visninger | Oprettet:

DERBI SENDA X-TREME 50 SM 30 KM/H 2019 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg skal hente en ny Derbi om en måned hos en forhandler (DERBI SENDA X-TREME 50 SM 30 KM/H 2019)
Jeg ved det er en 4 trins gearkasse så man kan altså lukke op for de sidste 2 gear. Nu har jeg ikke prøvet at køre på den endnu men mit spørgsmål går sådan lidt generelt på hvilken betydning det har hvis jeg på et tidspunkt vil tune den. Tuningen kunne være alt muligt men vil det have anden betydning end topfarten når de der nu ikke er 6 gear?
Håber der er noget der ved lidt om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DERBI SENDA X-TREME 50 SM 30 KM/H 2019
  • #1   2. jul 2019 Ja det vil have en betydelig indflydelse på din topfart.

Men synes det vil være synd at pille i sådan en fin maskine. Lad den være, den er meget mere værd når du skal af med den igen, hvis der ikke er pillet og jeg ved ikke hvad unger finder på idag.

• #2   2. jul 2019 Du har ret. Så dyr en maskine fortjener at være original og blive pudset og plejet.
    Jeg lader den være som den er, og så har jeg heller ikke politiet at tænke på.
    Tak for svaret

• #3   2. jul 2019 Rigtig god ide.Husk at overhold service, så bliver der aldrig noget med den smiley

• #4   2. jul 2019 Er det ikke en 3 trins gearkasse?

Det plejer at være sådan at dem med 4 gear kun har 4 gear, inde i motoren.
    Dem med 3 gear har 6 gear, som man kan åbne op for.

Hvis den er 100% lovlig, så kan du bare grine lidt af panserne, hvis de smider den på et rullefelt.

• #5   2. jul 2019 Det er en 4 trins gearkasse. Den har 4 gear og kun 4 gear.
    Det er de her nye Euro4 maskiner.
    Hvis det var en 45 ville den have alle 6 men jeg har aldrig haft kørekort, men
    Jeg ville alligevel gerne have en af de bedste maskiner man kan få.
    Jeg glæder mig til at grine af panserne, for jeg er da nok klar over at de ofte vil
    Stoppe en Derbi Senda

• #6   2. jul 2019 Ja underligt nok er de pisse ligeglade med min helt smadret scooter som virkelig ligner noget der er tunet, men alligevel ser jeg gang på gang, folk herinde med Gear Maskiner blive stoppet mere og mere. Men det er jo så også ret let at få dem op i fart smiley

Tillykke med din nye maskine forresten. Er sikker på du bliver rigtig glad for den smiley

• #7   2. jul 2019 Tak skal du ha

Kommentér på:
DERBI SENDA X-TREME 50 SM 30 KM/H 2019

Annonce