{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Kevin H
Kevin H
Tilmeldt:
27. maj 2019
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

GG Udstøning på knallert 30 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en pgo hot 50 2takt (10) Der er ikke skive i og , Jeg har gg udstødning på den render 60 til 70 stykker hvis jeg sætter skive hvad vil den så runde med gg og er det ulovligt at have den på hvis den kun kører 30 til 35 km/t med skive og gg på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GG Udstøning på knallert 30
  • #1   29. maj 2019 nej det er ikke lovligt fordi den ikke er godkendt til en 30 knallert.
    måske ville en politimand lade være med at give en bøde hvis den render de den må, men han må godt give en bøde for udstødning.

    og det er meget dumt at køre med skive med ubegrænset udstødning, den tager alt for mange omdrejninger til farten som slider mere en nødvendigt og efter noget tid laver den en rille i variator skålen OG at den kommer til at køre pisse lidt på literen.


  • Kevin H
    Kevin H Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #2   29. maj 2019 Tak, for hjælpen.


  • #3   29. maj 2019 Du kan få bøde og betinget frakendelse af kørekortet ved at køre 30 km/t. Med den GG..

    Dog kan du sagtens køre med den og skiven monteret..
    - Ingen problemer i det..

    Rillen i variatoren kommer over tid, men det gør den også i en 100% standard scooter..



  • #4   29. maj 2019 Du må ikke sætte GG uden begrænsning på en Hot 50 med ring i vario.
    Og da slet ikke, hvis du også har fjernet tragten under studsen.


Kommentér på:
GG Udstøning på knallert 30

Annonce