{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.077 visninger | Oprettet:

Marcus M
Marcus M
Tilmeldt:
18. maj 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Vga explora {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Har lige købt en vga explora euro-4. Den køre helt fint og har en top hastighed på cirka 65 i timen, men jeg vil gerne have noget mere “power” fra start af så har undersøgt at man kan sætte rullerne i variationen et par gram ned så den får bedre optræk. Jeg fandt ud af at den har vist standard 10 grams ruller i, men tænker at købe enten 7 grams ruller eller 8 grams ruller da jeg gerne vil havde hurtigere optræk men heller ikke miste topfarten.
Hvad tænker i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga explora
  • #1   18. maj 2019 Du skal vidst læse lidt op på hvordan rullerne virker. Hvis du “bare” smider et par gram mindre i, får du omdrejninger men intet, hvis ikke dårligere optræk.

  • Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   18. maj 2019 #1 okay, men kan du da forklare mig hvad der vil ske hvis jeg satte nogle gram mindre ned i forhold til standard vægten?

  • #3   18. maj 2019 da den køre 65 går jeg udfra at du har taget alle begrænsningerne så prøv bare at smide 8 grams ruller i den så vil den tage nogle flere omdrejninger og begynde at trække noget før når du giver gas og det vil virke positivt på dit optræk / du kan jo altid tjekke om dem taber topfart på spedo og skift tilbage til de gamle ruller hvis det er

Kommentér på:
Vga explora

Annonce