{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

pgo olie blander spg {{forumTopicSubject}}

vil bare spørge om nogen ved hvor mange omdrejninger en olie blander kan tage for den begynder med at gi for lidt olie for har tænkt mig at ligge tun cdi tap og tænding så den kan tage flere omdrejninger men ved ikk om olie blander kan gi nok olie til omdrejninger hot 50

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pgo olie blander spg
  • #1   29. apr 2019 Bland din olie selv når du tuner.

Men du har kun tænkt dig at skifte CDI, Krumtap og tænding eller hvad?

• #2   29. apr 2019 nej self også andre dele men det har intet at gøre med mit spørgsmål og nej ku godt tænke mig at den selv sku blande fordi jeg ikk den eneste der kommer til at køre på den

• #3   29. apr 2019 Den giver en mængde olie pr. Omdrejning, jo flere omdrejninger, jo mere olie..

Så længe du holder dig i sportsklassen, så kan du sagtens køre med blanderen..

• #4   29. apr 2019 hsr tænkt mig at ligge 50cc r setup med r setup cdi og tænding motorforce tap tun gearing standart udstødning men ubegrenset har hørt det sku virke bedere end gg self også tun vario kobling osv tænkte bare den vil tage så mange omdrejninger at den der giver olie ikk kan følge med

• #5   29. apr 2019 grunden til at det skal være som det skal være er at den ikk skal larme og den ikk skal blive taget af panser der kommer mors kode læser på som tænder for omdrejnings begrenser

• #6   30. apr 2019 50cc. Giver ingen mening..
    Ingen grund til at skifte tap for en cylinder der kun er marginalt bedre end den originale..
    Du får intet ud af anden tænding på det setup..
    Gearing giver heller ikke mening.

Og nej, standard udstødning uden begrænsninger er ikke bedre end GG..

• #7   2. maj 2019 den skal ikk larme derfor 50 cc målet er at den skal kunne tage mange omdrejninger i lange perioder for at nå høj topfart derfor tænker jeg ikk at std tænding eller tap kommer til at holde cylinder bliver portet til det yderste af prof og en masse flow optimering bliver lavet alle steder der kan laves

• #8   2. maj 2019 den skal ikk larme fordi jeg ikk orker at stikke af fra panser mere der kommer omdrejnings begrenser på via mors kode

• #9   2. maj 2019 Standard tænding og tap holder fint til alt du kan presse ud af en 50cc..

70cc larmer ikke mere end 50cc når vi snakker sport..
    - Det er omdrejninger der larmer, og en 70cc kan køre med samme fart som 50cc, ved lavere omdrejninger.
    Ergo larmer 70cc mindre end 50cc ved samme fart..

Kommentér på:
pgo olie blander spg

Annonce