{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.143 visninger | Oprettet:

Jimmi C
Jimmi C
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Bye Bike One {{forumTopicSubject}}

hej med jer herinde, jeg står med et lille problem google ikke engang kan hjælpe mig med, min kæreste har en knallert Bye Bike one "spansk" fra thansen, men den kører for det meste kun 25 km/t, så hvordan får jeg den til at kører lidt hurtigere? Gerne omkring de 40 km/t. Håber i unge seje gutter kan hjælpe mig med et fif eller to smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bye Bike One
  • Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    mar 2019

#2   30. mar 2019 Større tandhjul vil den ikke kunne trække, bare modvind gør den kun kører 20 km/t. Ved ikke om der er en plump, men ville være rart at vide noget med sikkerhed. Har overvejet om en større dyse ville hjælpe, så den får lidt mere at leve af og måske kunne trække bedre. Selvom det med kædetræk, så har den variomatic og der kan jeg ikke se nogen skive inde, som på f.eks Hot50 og heller ikke noget i udstødningen der kan fjernes. Den er faktisk pisse træls smiley

• #3   30. mar 2019 Som Johnnie selv skriver, så kig lige forbi cylinderen, og se hvad muligheder der er der. Ellers kan du evt, dyse den op og give den noget mere luft.

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    mar 2019

#4   31. mar 2019 God ide Andreas, mere luft, skal jeg købe sådan smart wannabe KN filter eller kan jeg gøre noget ved nuværende luftfilter, så den får mere luft? Og kan se studs er spændt fast med 4 bolte, hvor den ene er en låse bolt, skal jeg lige ha luret den af, måske der noget der imellem der kan fjernes når den kommer af.

• #5   31. mar 2019 Det kan nemt være at der er noget imellem studsen ja, ligesom man ser tragten på en Pgo fx. Og ja, et wannabe KN filter blandet sammen med en større dyse, vil helt sikkert gøre noget smiley

Kommentér på:
Bye Bike One

Annonce