{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slør i krumtap
  • #1   15. mar 2019 Hvis du køre med C4 lejer så ja vil der altid være en lille smule slør når du trækker i krumtappen op og ned og side til side.

    Der må ikk være slør hvis du trykker krumtappen ind eller hiver ud i den. Hvis du forstå smiley


  • #2   15. mar 2019 #1
    Det har jeg ikke oplevet med C4 lejer.
    Jeg mener ikke at der bør/må være slør i nogen retninger.


  • #3   15. mar 2019 Ja okay, det føles ogås som om det er op og ned. Så den må være fin.
    Tak for hjælpen
    Har også læst flere steder, det med at der er en smule slør i c4 lejer


  • #4   15. mar 2019 Der er slør i C4 lejer mere end i c3... C4 er totalt unødvendigt c3 er længe godt nok. Faktisk også bedre da tolerancen er mere snæver.

  • #5   15. mar 2019 1 mm slør er altså RIGTIG MEGET på en krumtap smiley Jeg ville skifte dem.

  • #6   16. mar 2019 Jeg tror jeg skifter den, der sidder std i pt og Athena Racing 47.6
    Så det nok også bedst den bliver skiftet


  • #7   16. mar 2019 Hvis der rent faktisk var 1 mm slør så ville det sige ganske forfærdeligt

  • #8   16. mar 2019 Ved ikke om det er så meget, men kunne ihvertfald mærke en lille smule.
    Der var en mærkelig lyd, på et tidspunkt, men den gik væk igen.
    Men da jeg skal skifte stator, har jeg allerede skilt det hele af, og der bliver sat Athena Racing tap i.


  • Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 63
    #9   21. mar 2019 Sideværts må der gerne være lidt slør - og evt styres plejlstangen fra stemplet. Op og ned skal du ikke kunne høre krumtappen i bundstilling - og slet ikke i top. Har du udtaget krumtappen skal du holde om plejløjet, vende krumtappen opad og daske din hånd nedefra med den anden hånd - kan du tydeligt høre et pling - så er krumtappen slidt.

    C4 lejer kan være nødvendigt at bruge, hvis lejerne har tendens til at sætte sig og løbe rundt på akslen - men brug som regel aldrig lejer med mindre slør end C3.


Kommentér på:
Slør i krumtap

Annonce