130 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Yasuni C20 eller"
Yasuni c16 eller c20?
Har lige købt mig en sonic, men skal have skiftet udstødningen da jeg synes den er for grim og rusten. Den kører med yasuni c16 lige nu, og har et fantastisk godt optræk, men det er så det om c20 vil...
Har lige købt mig en sonic, men skal have skiftet udstødningen da jeg synes den er for grim og rusten. Den kører med yasuni c16 lige nu, og har et fantastisk godt optræk, men det er så det om c20 vil...
Skrevet af: 8800 - RISGAARD - 1. apr 2015
Yasuni C20 eller ´C21
Hey Skal have købt nyt udstødning så ville have et c21 eller c20 men hva passer bedst Kig opæstning i profil
Hey Skal have købt nyt udstødning så ville have et c21 eller c20 men hva passer bedst Kig opæstning i profil
Skrevet af: Rosborg Racing ¬ Bonde - 20. maj 2009
Yasuni c20
hey jeg har det problem med min Yasuni c20 den larmer ad helved til og ved ikk hvorfor :S Udstødning sidder ikk helt oppe på flance eller hva den nu hedder fordi der sidder et stykke metal i vej...
hey jeg har det problem med min Yasuni c20 den larmer ad helved til og ved ikk hvorfor :S Udstødning sidder ikk helt oppe på flance eller hva den nu hedder fordi der sidder et stykke metal i vej...
Skrevet af: ! Thorsted -Team MORS Drenge™ ! - 16. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 96 Svar: 1.315
jul 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 4 Emner: 79 Svar: 833
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 49 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 18
Har selv kørt med C20 2 gange.. og der er ingen tvivl om hvad jeg ville tage, C21 den er sq beder, der er mere træk i, også i bunden.
Men stadig er begge potte nogle som der skal indstilles præsis før du får noget ud af det.
Yasuni C20 eller 21