{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Ingen forøgelse af fart efter Motor/Tun renovering. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg har en "Peugeot Jetforce-Ctech 45" fra 2006. Det er ikke en Model, mange af jer er bekendt med. Det er en vandkølet model, og den kostede ca. 25.000kr,- fra ny.
Jeg er glad for scooteren, fordi det er en ret stor scooter, og jeg føler mig sikker osv når jeg kører på den. Jeg havde kun taget begrænsningerne på den, og svinet rendte 75kmh ????

Så sætte jeg mig for at renovere den - det var enten det, eller at købe en ny. Så jeg har været inde ved en forhandler og få dem til at sætte tun på, dyse den om osv... Jeg har fået:

- Malossi 70cc Sport
- 17.5 Delotto Carb
- Ny Membrand
- Racing Krumptap
- Polini Krumptapslejere
- 5.5g ruller

Det hele er fint, og jeg har fået den tilbage. Men den kører IKKE stærkere OVERHOVEDET! altså slet ikke... Jeg kan mærke at den måske har et bedre optræk, men slet ikke meget. Og så er det jeg spørger jer, hvad er der galt???

Det eneste jeg tænker er min Technigas Silent Wolff udstødning? (Ja, har taget begrænsningen)

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor den ikke kører stærkere? Jeg har en knæk udstødning jeg kan sætte på, men den kan da ikke have så meget betydning, smiler...

Håber i kan komme med hjælp/forklaring.

Mvh Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen forøgelse af fart efter Motor/Tun renovering.
Kommentér på:
Ingen forøgelse af fart efter Motor/Tun renovering.

Annonce