1.920 visninger
|
Oprettet:
dåræig acceleration pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}
har lige fået sat nye 6 Grams ruller i i stedet for de std. Men den er ikke bedre i optræk men den har mistet cirka 5-10 på toppen? Kan kun høre den bruger flere omdrejninger i starten.
jun 2018
Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
i så fald, sæt std gr ruller i igen:)
okt 2017
Følger: 13 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 10
jun 2018
Forstår ikke man prøver at få et godt optræk, hvis ens maskmaskine er std/ubegrænset.. De vil jo ALDRIG få det der ligner et bare lidt sjovt optræk!:)
Selvfølgelig bare min mening, men synes det er spild af tid af justere på en std maskine:)
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
"Hvad gør jeg"
Tjaa, du ændre det tilbage igen.
okt 2017
Alle er fandme da så toxic her på det her forum
sep 2006
Du skal bare ikke tro på det bullshit om at lettere ruller giver optræk og tunge ruller gover topfart.
Det er en gammel myte, som jeg ikke forstår stadig lever.
Hvis du vil lege med rullernes vægt og dermed finde de rigtige ruller, så ændre du dem 0,5 gram af gangen.
Og husk at du skal teste dem når motoren er varm.
jun 2018
Det er ikke fordi vi er efter dig, men dit spørgsmål kommer bare så mange gange i forum... Hvis nu du formulerer dig bedre, så kan det være vi har nogle bedre svar:)
Du skriver jo bare i din tekst, at du har smidt lettere ruller i men den går 5-10kmt langsommere.. Skriv hvad du søger hjælp og forslag til, og så må man også gerne selv bruge 2min på at søge efter svar i forum/Google:)
Tit de almindelige spørgsmål allerede er besvaret 2.000 gange:)
Vil du gerne ha et godt optræk uden at øge topfart eller hvad leder du efter?:)
okt 2017
Og jeg ved sikkert godt at der er mange forum hvor der er besvaret det samme men har søgt i lang tid og kan ik finde en rigtig side hvor der står svar.
Vil helst have standard udstødning.
jun 2018
Du får IKKE et godt optræk uden at ændre på din opsætning:)
Hvis du helst vil køre med std udst, så får du ikke et godt optræk på noget tidspunkt..
Lev med de kræfter/fart den har, uden begrænsninger, for du vil bare spilde tid og penge på at prøve at gøre den hurtigere med std dele:)
Væk med alle begrænsninger og lev med den sådan, ellers brug 500-1000kr på lidt nye bedre dele:)
okt 2017
sep 2006
Det kan du godt, selvom at du har std udstødningen på.
Du bruger bare flydende pakning, som bundpakning.
Så har du godt med træk i de lave omdrejninger.
dåræig acceleration pgo hot 50