{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hvad dyse skal i? og hvilke gram ruller? {{forumTopicSubject}}

Hej ScooterGalleri, Jeg har en Hot 50 Naked 30 knallert.

Jeg har pillet skiven, og tænker at sætte en (GG) Gianelli Go udstødning på.
Syntes dog at den har en smule skrald optræk, men..

Hvilke gram ruller skal jeg have på for at få den bedste fart og optræk?

Skal jeg skifte dyse på den? eller kan std gå an?


Kommentarer på:  Hvad dyse skal i? og hvilke gram ruller?
  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #1   19. okt 2018 Du får den virkelig ikke til at kunne noget, bare ved at sætte en GG på og lettere ruller... Køb en billig 70cc sports cylinder sammen med GG, så er du da lidt bedre kørende:)

    Men indstilling af din maskine kan du aldrig få 100% rigtigt svar på, KUN forslag! Det er noget du selv må prøve dig frem til, og er du ikke en haj til indstilling, så findes der massere af udmærkede guides, både herinde og ellers på resten af nettet:) Det får du MEGET bedre resultat ved, istedet for at få af vide at du skal smide 90'dyse i og 5.5g ruller... Det kan lige så godt ske den kører MEGET bedre med 75' og 7g ruller, det er umuligt for os andre at sige uden at stå ved maskinen selv:)

    Derfor man ALTID selv skal indstille sin maskine og ikke bare gøre som andre siger!:)

    Håber du forstår mig, ellers spørg endelig!:)


  • #2   24. nov 2018 Okay, jeg har nu pillet skiven, og monteret gg, den render ca 65-70, kører udemærket. Men jeg har nu købt et dysesæt, med 72-90. og købt 6grams ruller, + overvejer at købe et powerluftfilter, fra polini. Det skal alt sammen monteres + jeg piller tragt og luftfilterets begrænsning. Det burde vel give den noget på optræk og fart? smiley


Kommentér på:
Hvad dyse skal i? og hvilke gram ruller?

Annonce