{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Stage6 R/T Innerrotortænding {{forumTopicSubject}}

Hej hej knægte ..
er der evt en omkring disse byer Arnum - Gram - Toftlund - Skærbæk - Ribe egnen der kan hjælpe mig med at få den tændning indstillet når den er monteret osv så jeg kan få min Aerox startet op med det system.. jeg giver gerne 1000kr for det
Så send mig en privat besked så tager vi den der fra og hvis jeg skal hente dig osv så det okay med mig..
Jeg har desværre ikke de ting man bruger til indstilling med af det tændning system .. men ellers køber jeg det bare hjem også.

1000kr til dig for indstilling af stage 6 tændning når jeg har den monteret på min Aerox ..

Giv en PB .. så kan vi tage den der fra...
det eneste krav jeg har = det skal gøres ordenligt uden nogen form for fusk (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stage6 R/T Innerrotortænding
  • #1   27. aug 2018 Er sikker på du selv kan indstille den hvis du vil, tjek en video hvordan man gør, og så skal du bare have er micrometer, koster vist 300kr for nyt, ellers har jeg vist også 2 liggende.
    Det tager 5-10 minutter at indstille, og jeg lærte det også selv gennem video'er for 5 års tid siden smiley

• #2   27. aug 2018 8700 Alex

Har du en link til videoen evt smiley
    Jeg ved godt det ikk tager så længe , men ville nu mest bare gerne have en som kunne gøre det for mig men lad mig se videoen hvis du har en Alex ??

• #3   27. aug 2018 Ja jeg finder lige en video eller to til dig, og så må du jo bare købe et micrometer smiley
    Jeg kan godt sælge dig et hvis det er smiley

• #4   27. aug 2018 Jamen lad os tage det som det kommer Alex for kan lige så godt købe et af dig hvis du har 2 for så tit bruges de jo ikke lige frem , så om den er brugt eller ny er jo vel et fedt (-:

• #5   27. aug 2018 https://www.scootergalleri.dk/video/guider/43341-hvordan_man_indstiller_italkit_innerrotor
    Den her kan jeg huske fra dengang jeg også skulle lære det, det er godt nok med en italkit, men det er samme princip med at indstille den xx før top smiley
    Prøver lige en finde en video med præcis stage6 innerrotor'en

• #6   27. aug 2018 Mange tak for det, jeg sætter stor pris på din hjælp og tid Alex
    Mange tak for det

• #7   27. aug 2018 Jeg kan ikke lige finde en video med R/T tændingen smiley
    Men kunne finde frem til at den skal indstilles til 3.6 før top.
    Og så når man lære det og har styr på det så kan man ændre det lidt op og ned for at få lidt fler krafter ud af den, men man skal lige vide hvad man laver hvis man stiller den forskelligt.
    Men af hvad jeg lige kunne finde frem til fra andre kloge hoveder, så er det bare 3.6 før top, for at være helt sikker på ikke at skade motoren, så det er vist bare basic indstillingen på den tænding smiley

• #8   27. aug 2018 He he , underlig nok kan jeg sagtens lave det meste på sådan scooter men har aldrig prøvet at køre med den her type tænkning , da jeg kun køre med semi sports tunet maskiner , da det en hverdag maskine , men syndes alligevel jeg skal have en tænding på så kan prøve at se hvad sådan et TPR. Kitt kan , ikke fordi det død som den er nu i optrækket men jeg tror det kan blive mere kvik med anden tænkning nemlig, det derfor jeg skal have et anden system på den .....

• #9   27. aug 2018 Ja man opnår noget mere med en innerrotor tænding da de vejer så lidt i forhold til standard, men gør det samme som ham i video'en og og så skru til 3,6 før top, og indstil så de to mærker på stator og svinghjul til at stå ud for hinanden, så er du klar til at køre, og så er du også på den sikre side mht. indstilling af tænding smiley

• #10   27. aug 2018 Jeg takker for din hjælp mange mange gange ,
    Tak for det Alex

Kommentér på:
Stage6 R/T Innerrotortænding

Annonce