begrænsning i vario og kobling {{forumTopicSubject}}
Udstødningen er den største begrænsning og skal udskiftes.
OBS: Dog bør man ikke montere mindre en et Tecnigas Basic
2) Under Hjelmrummet sidder der en fløjte i enden af luftfilteret som skal fjernes.
Det er ikke nødvendigt med et Power luftfilter.
3) Inde i varioen, sidder der en plade som forhindre scooteren i at løbe helt ud, den skal fjernes.
4) Koblingen er forhindret i at koble helt ud og tager derved ikke helt fat, dette kan rettes ved at fjerne de monterede blokeringer men jeg anbefaler dog at man skifter koblingen ud med en bedre.
5) Hvis scooteren skal over 85 Km/t bør der monteres en Ubegrænset CDI da omdrejningerne er minimeret.
6) Karburatoren ligner noget som er nakket fra en Puch Maxi og kan ikke levere det rigtige flow, denne bør udskiftes hurtigst muligt, anbefaler en ø21 mm AMAL. Dog er det fint nok med en ø17.5 mm.
7) For alle scootere med støre cylindere, der er der monteret en plade over membranen med et alt for smalt huld I, den skal afmonteres da der ikke er gennemgang nok.
P.S, Hvis du ikke har det værktøj der skal til for at fjerne den del i motorblokken som blokere for montering af anden cylinder, så kan du på denne side købe en 70 ccm cylinder som passer perfekt på blokken uden fræse.
punkt 3 og punkt 4 på denne liste er det nemme og fjerne og skal man bruge specielt værktøj
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 73 Svar: 548
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 22 Scootere: 5 Emner: 151 Svar: 922
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 73 Svar: 548
begrænsning i vario og kobling