{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  topfart med 70cc
  • #1   29. jul 2018 En 95-100 på speedometer på flad vej, uden at lægge sig ind over styret.
    som er omkring 85-90 kmt på gps.
    Afhængig af setuppet. Det kan ligge lidt højere.
    Min nrg kører lidt over 80 gps kmt på flad vej uden vind siddende oprejst.
    Med gg på og dr racing evolution som bare er en sport cylinder, selvom den hedder racing evolution.
    Og så malossi special belt som lige er lidt længere. Giver måske 2 kmt ekstra


  • #2   30. jul 2018 Okay for vil meget gerne have optrækket men jeg vil ikke over de 100kmt vil helst holde mig ved de 90kmt men jeg tænker på at bruge dette setup

    70cc Polini Sport
    21mm Polini CP
    Polini udgave af GG
    Polini Hi-speed kit (vario, trykfjeder, ruller og kilrem
    Polini Speed clutch 3g
    Polini evolution 2 kobling klokke
    og så pillede begrænsninger


  • #3   30. jul 2018 Køb Malossi i stedet for Polini smiley

    Min Sonic køre med:

    Cylinderkit - Malossi Sport 70cc. 

    >>> Kaburater - Standard med dyse 82. <<<

    Variator - Malossi Multivar med 4.7g. Malossi ruller. 

    Kilerem - Malossi X-Kevlar Belt. 

    Blæserhjul til variator - Malossi Standard. 

    Kobling - Malossi Fly Clutch - 107mm. 

    Koblingsklokke - Malossi Standard - 107mm. 

    Udstødning - R-setup 11K Supersport.

    Den yder 7 hk. og 98 km/t. På rullefælt. (90km/t. På gps)

    Og tror ikke du skal forvente det bliver kedeliger på en Stalker smiley



  • #4   30. jul 2018 Har kun prøvet Polini selv derfor jeg vælger det da jeg ved at det er godt men har ikke prøvet malossi endnu og så kan jeg få det hi-speed kit med vario, ruller trykfjeder og kilrem men det kunne godt være at jeg skulle blande de 2 forskelligeB)??

  • #5   30. jul 2018 Hvis du tænker der er hårdere straf, fordi topfarten den ka rende er over 100, så har jeg godt nyt hehe.
    Det gør nemlig ikke noget.
    Men den kommer næppe til at rende 100 medmindre den får knæk pot på og racing cylinder der kan løve nogen omdrejninger.
    Eller højere gearing.
    Ikke på gps / rullefelt


  • #6   30. jul 2018 Okay det er nemlig det jeg er bange for men så ville det godt kunne betale sig at smide den opsætning jeg har skrevet på

  • #8   30. jul 2018 marsvin - ja og rette strækning.. hvis du kører standard med tung gearing tager det lidt tid at få tæske den igang.. jeg siger det bare.. ??

  • #9   30. jul 2018 Altså på min stalker er der, 21 mm dellorto og malossi multivar std kobling med stage 6 trimfjedre og en 114% trykfjeder og fjederstyr, og stage 6 mk2 70cc cylinderkit, optrækket er hjernedødt og den har været oppe på 120 på gps

  • #10   30. jul 2018 okay smiley så må den stalker jeg har set kører være mere standard jo..

  • #12   30. jul 2018 puha det op ad bakke. lad os tag en old zip de er lav gearet og derfor godt optræk derimod lavere topfart og hvis den så er høj gearet Højer topfart, dårliger optræk.. lad den nu bare ligge.. god dag dude..

  • #14   30. jul 2018 #9 javel det er rimelig hidsigt så må finde en anden alternativ

  • #15   30. jul 2018 #3
    7HK med 70ccm, 21mm og 11K?

    Det er sgu da tarveligt/tamt.
    Du har nærmest det dobbelte, blot ved at skifte til Stage6 Sport Pro.


  • #16   30. jul 2018 Nej ikke 21mm.

    Malossi Sport 70ccm. / Standard 12mm. / 11k udstødning = 7hk.

    Der kommer 17,5mm på i morgen smiley


  • #17   30. jul 2018

    profilbillede
  • #18   31. jul 2018 #16
    Det forklare da tingene.
    Så er den cylinder også udsultet.
    17,5mm er en fin løsning. 19mm kunne også bruges, men ikke større end det.


Kommentér på:
topfart med 70cc

Annonce