{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Marius H
Marius H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Piaggio Zip Begrænser/skiver {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan hjælpe med at pille skiver af på en piaggio zip 2t?

Har haft pillet næsten det hele af, men når det kommer til det på billedet kan jeg simpelthen ikke få det uanset hvor meget jeg rykker i det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio Zip Begrænser/skiver
  • #1   27. maj 2018 Er det kickstarter dækslet du ikke kan få af eller hvad mener du ... det meget svært at se på det billede hvad du hentyder til?

ud med alle boltene og dobbelt tjek du har alle skruer ude. prøv at træde bløde i kickstarteren og se om dækslet bevæger sig ud .. tag evt en Gummi/bolche hammer og dask lidt rundt i kanten af dækslet. så burde det komme af. Sidder to styr i dækslet som godt kan være irret fast.

Ellers send et bedre billede hvis det ikke er dækslet du har problemer med smiley

• Marius H
    Marius H Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. maj 2018 Det er den sorte del på billedet her. Man kan ikke få skjoldet af uden at fjerne den men aner ikke hvordan man lige for den af da den hænger fast.

Der er også en bolt jeg ikke kan komme til da luftfilterkassen er i vejen selvom jeg har pillet fronten af. Håber du ka' hjælpe

profilbillede
  • #3   31. maj 2018 Kan så starte med at fortælle det ikk er en 2takter..... efter som der er oliepund og til et bundkar foran smiley

https://youtu.be/HYW13slMeb0

Det her skulle hjælpe .. tror dog ikke du har et fastboltet støtteleje bag..

Kommentér på:
Piaggio Zip Begrænser/skiver

Annonce