{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

hjemmelavet fartbegrenser {{forumTopicSubject}}

hej jeg har været så hældig at få en vga versus 4t til min konfirmation men ved at der ikke er mulighed for at en fartbegrenser på men ved at der er en ledning i cdi boksen der kan pilles ud så den bliver ubegrænset hvis jeg nu forlænger den ledning og loder en kontakt på den ville jeg så kunne slå den til når jeg ville køre 30 og så slå den fra når jeg vil køre lidt hurtigere

og er der nogle der ved om du kan få et justerbart panserværn til en generic trigger sm det eneste der er pillet er gear men regner med cdi boks bliver pillet om ikke så længe men er der så mulighed for at kunne begrense den med kontakt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemmelavet fartbegrenser
  • #1   16. maj 2018 Ja, det kan du sagtens.
    Jeg hjalp en kammerat med nøjagtig det samme med en Explora.
    Virkede udemærket.


  • #2   17. maj 2018 nu spørger jeg så nok lige lidt dumt men hvilken ledning er det på en vga versus har hørt noget om en rød orange men også en sort kan du hjælpe med at finde ud af det har søgt på google men kan ikke finde noget

  • #3   17. maj 2018 Vga sælges som "lexmoto" i england.
    Hvis ikke du finder noget på dansk, så prøv og google lexmoto restrictor wire.
    Måske nogen englændere der siger hvad farve er til hvad


  • #5   18. maj 2018 Tak for hjælpen MAF ser lige på det

  • #6   10. aug 2018 Hej jeg har endeligt fået laver den lille kontakt det kostede mig 70 kroner og en gammel stikdåse jeg vil anbefale til andre der gør det samme at købe en afisolertang (jeg købte en til 50 kroner i Harald skrald sammen med en masse kabelsko) stikket som kontakten skal settes på kan ik undgås og se (det er det samme stik som på en eksplora og der kan findes en video af den på yt)
    mvh. Alex
    Ps. Stil endeligt spørgsmål hvis du vil vide mere


  • #7   10. sep 2018 kan nu efter ca 250 km indformere om at det virker fint har det slået fra det meste af tiden så den kan køre lidt hurtigere den eneste ting er dog at det virker som om hvis du ser på spedo at du køer 2-3 km hurtigere med det slået til nu end 100% std men den er dog stadigt lovlig selvom det.


Kommentér på:
hjemmelavet fartbegrenser

Annonce