1.725 visninger
|
Oprettet:
Derbi senda tun opsætning {{forumTopicSubject}}
Tænding: Std
Cylinder: Stage 6 77cc big racing
Krumtap: doppler og polini krumtaps lejer og simmeringe
Koblings plader og fjeder: Voca Carbon/Kevlar
Kaburator: 28mm stage 6
Membran: malossi vl17
Studs: Barikit 28mm gummi
Gearing: 14/52
udstødning: leovince x fight hand made (planer om at skifte den ud senere hen)
Cdi: ubegrænset
Tændrør: NGK BR9ES
er der noget jeg har glemt og evt ændringer til dette setup ?
så ville jeg lige høre med tilkørsel af cylinder når nu det er alu hvor langt skal man køre før man kan give den gas da det er første gang jeg skal køre med alu cylinder
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 878
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 168 Scootere: 1 Emner: 50 Svar: 159
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 168 Scootere: 1 Emner: 50 Svar: 159
sep 2014
Følger: 15 Følgere: 11 Scootere: 4 Emner: 6 Svar: 29
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
Med den karburator, så skal du have en 80ccm cylinder og en 80ccm udstødning og så skal du nok forvente omkring 20-25HK uden portning.
Husk nu at det er skide vigtigt, at skyllekanalerne passer.
Derbi motoren laves i to udgaver og du har nok den med de skrå skyllekanaler.
Tilkørsel er cirka 50-100km på så dyre sæt.
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 168 Scootere: 1 Emner: 50 Svar: 159
Og har bare hørt meget godt om det 77cc der så tænkte jeg ville prøve det
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 168 Scootere: 1 Emner: 50 Svar: 159
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 424 Scootere: 7 Emner: 59 Svar: 35.108
Den kører skide godt.
Også med std udstødningen, uden begrænsninger.
Derbi senda tun opsætning