{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Razzia mod Knallerter for tiden? {{forumTopicSubject}}

Førhen skrev politiet når de havde en uge hvor de ville stoppe ekstra mange cykler/knallerter, men kan ikke finde det nu?

Så en mc betjent stoppe en vga explora tidligere idag, bare lige rutine kontrol se kørekort og så kørte han igen.

I aftes mødte jeg sån lille falck bil, med en lille cpi på ladet dreje ned mod politigården i albertslund..
Den var tydeligvis lige blevet taget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Razzia mod Knallerter for tiden?
  • #1   18. apr 2018 Tror måske de er slappet lidt af med at gå efter scootere. Kørte forbi en den anden dag og der stoppede mig ikke. Det har de kun gjort en gang, hvor jeg kørte uden hjelm. Og så spurgte de mig om kørekort og så kørte de bare videre.

  • #2   18. apr 2018 Her i Odense er der konstant kontrol af scooter og knallert ( læs dem uden plade på ) synes det er godt da der er for mange der gemmer sig ved ikke at have plade eller kører steder hvor de ikke høre hjemme med den fart .

  • #3   18. apr 2018 Bor i Nordjylland og der er det ikke det de går mest op i.

  • #4   18. apr 2018 Sådan er det forskelligt hav nummerplade gul eller hvid og kør efter forhold , flyt de voldtunede ud på baner så for politiet tid til andet . Kører selv med hvid plade nu på 8. år uden at blive stoppet af andet grund som bilister " kørekort " ellers ikke " kører selv 65 når forhold er til det "

  • #5   18. apr 2018 Synes at det er okay at den kan kører de der 70-80, bare så længe man ikke ligger og køre helvedes stærkt inde i byen.

  • #6   18. apr 2018 Kører også selv med hvid plade på min nrg og bliver ikke stoppet uden grund.
    Formentlig ikke engang selvom der er knallertrazzia. Fordi det er hvid plade. Dem stopper de ikke ret ofte.
    Men har lige fået en fin gear maskine med gul plade. Den vil jeg nødig have de skal have fingrene i. Og dem er der ikke mange af der kører lovligt.
    Nu kører jeg i storkøbenhavn/centrum, så der stopper de ikke bare sådan knallerter. Der er nok til man kan gemme sig lidt i mængden.
    Men hvis der er razzia uge så stopper de helt sikkert min gear knullert hvis timingen er til det.
    Så det ville være meget rart at vide om der er razzi uge eller ej


  • #7   19. apr 2018 Hahaha det er min vens knallert det der og den køre ca. 55. Han blev stoppet af 2 crossere!!!

  • #8   19. apr 2018 Den knallert der er på billedet er så min.
    Der var ikke noget rollefelt så den blev kørt direkte på politigården. Så pas på. nu skal jeg vente i lang tid før jeg får den tilbage plus jeg nok lige får en lille bøde på 1500kr.


  • #9   19. apr 2018 så af med pladen og kør fra dem.

  • #10   19. apr 2018 2 crossere smiley
    Var det på vestegnen? Kørte de på stisystemer eller blev du taget ved en vej hvor de kørte?

    Jeg skal da til at være lidt forsigtig så
    Troede ikke der var offroadere i storkøbenhavn. Har aldrig set en


  • #11   19. apr 2018 Surt michael.
    Den så ellers pæn forårsklar ud smiley
    Kan trøste dig med ham der købte min slider er blevet taget 2 gange, begge gange fik han scooteren retur uden der var taget noget. Bare en bøde på 1500.
    Så krydser fingre for du er så heldig også


  • #12   19. apr 2018 WHAT THE FUK så kommer de satme kørende nede i albertslund gågaden.
    Gennem kanalen op gennem bolig blokkene smiley
    Nu har jeg så set politi crossere.
    På vestegnen... lige i mit område. Ubehageligt smiley


    profilbillede
  • #13   19. apr 2018 Haha det fandme sjovt du aldrig har set dem og så ser dem en halv time senere smiley

  • #14   19. apr 2018 Ja det er da det sygeste smiley

    Burde lige skrive at jeg aldrig har vundet i lotto, og så gå over og købe en kupon smiley
    Man ved aldrig hahaha.
    Nåede at få lidt video af dem
    https://youtu.be/5dA-0W-ODo0


  • #15   19. apr 2018 kender godt det med held. smiley

    Jeg kunne lave en hel liste om mine heldige "moments"
    Engang jeg kørte om natten kørte jeg nok med 85 kmh og så løb et rådyr ud foran mig og det var nok 5cm fra at ramme mig.
    havde jeg bare kørt en kmh mindre så havde jeg ramt det. smiley


  • #16   19. apr 2018 Haha ja de kan tackle en rimelig hårdt har jeg hørt.
    Jeg har video af at jeg var 1cm fra at smække ind i en due med hjelmen.
    Nåede liiiiiiiige præcis at få kastet hovedet ned til venstre.
    Var sikker på jeg ville ramme den alligevel, men den har nok hevet fødderne helt op under maven og hevet røven lidt op så vi ikke ramte hinanden.
    Slutningen af den her gamle video smiley
    Duen overlevede og man kan se den flyve op til sin turteldue buddy der sidder på en altan bagefter.
    Hjelm kamera ftw smiley
    https://youtu.be/WgPQkDlhSro


  • #17   19. apr 2018 Haha, har tænkt på sådan et kamera, men kender desværre ikke et godt til en rimelig pris.

  • #18   19. apr 2018 Det også lidt en videnskab.
    Jeg har brugt gopro 5 år snart, har prøvet et sony men det var umuligt at montere bag på hjelmen.
    Vil sige for under 5-600kr nypris får du dårlig video i mørke/skygger, dårlig lyd og en stor klods at have på hjelmen.
    600-2000kr nypris får du kameraer i alle mulige mærkelige former, nogen der kan filme i mørke, nogen der ikke kan, nogen der filmer bredt, nogen med stabilisering som ikke er for god osv. Men der er nogen gode køb.
    Over 2000kr så plejer det ar være noget der duer, har lang batteri tid, god software og er nemt at bruge.
    De sidste 4 kameraer jeg købte var på dba.
    De holder jo til meget og folk bruger dem ikke ret meget.
    Der er hero5 session til 1800 (byd) på dba. Hero4 silver (det har skærm) til 1600. Hero4 black til 1800.
    Og sikkert billigere også. Inkl alt muligr udstyr. Jeg kiggede bare side 1 og side 2.
    Nå mem det vigtigste inden man køber noget er bare at se nogen anmeldelser på youtube.
    Så får man en masse god info om kamera generelt også.
    Hvis der ikke er mange anmeldelser på youtube, så skal man generelt lade være med at købe den model smiley


  • #19   19. apr 2018 Går de efter scootere de der offroadere eller er der af anden grund?

  • #20   19. apr 2018 Ud fra at en blev stoppet af dem igår, og jeg så en alm mc betjent stoppe en knallert igår også, så vil jeg tro de er specifikt ude efter knallerter.
    Men de tager selvfølgelig hvad de støder på.

    Normalt kommer politiet derned i bil når der er en anmeldelse. Ellers ikke.

    Der har været mange tunede maskiner i albertslund, men der er ikke så mange lige nu.
    Det kan de dog ikke vide.

    Der har også været noget skyderi og derfor visitations zone herude.
    Så ekstra meget politi, Men det har været biler.

    Er ret sikker på de har gang i en lille knallert udlugning nu. Og at det er derfor de kører offroadere inde på stisystemerne


  • #22   19. apr 2018 Jeg får knallerten igen men der var ikke noget rullefeldt i nærheden så de skal have den ind på politi gården for at måle hvor hurtigt den køre.

    profilbillede
Kommentér på:
Razzia mod Knallerter for tiden?

Annonce