{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reaparation opvaskemaskine“Bosch SilencePlus larmer fra pumpeområdet. 1.000 kr.
  • Afmontering af dørgreb og påsætning af nyt dørgreb 970 kr.
  • Sæt lampe op. 500 kr.
  • Beskæring af træer samt fjernelse af afklip 3.000 kr.
  • Havearbejde 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malossi Multivar 2000???
  • #1   12. apr 2018 Læs lovteksten.
    Ændringer, med henblik på højere topfart eller hurtigere optræk, er ulovlige.

Så simpelt kan det siges.
    At der følger en skive med, er nok kun til brug i andre lande, eller som salgstrick.

Der skal følge en homologering med til den. ( papir på godkendelsen )

• #2   12. apr 2018 Ved godt den ikke er lovlig på papiret - Men på rullefelt køre den lovligt (39,9 km/t.)

Vil jeg med skive i kunne få den til at køre ca. 40 km/t. som nu, og så med bedre optræk i forhold til standart vario.

• #3   12. apr 2018 #2
    Måske.
    Men så er det da bedre med en omdrejningsbegrænser.
    Så får du også bedre brændstofforbrug.

• #4   12. apr 2018 Den koster også penge oven i igen smiley

Tanken var at købe sådan en Malossi Multivar 2000, og så komme skiven i = Topfart ca. 40 km/t - Og så bedre optræk.

• #5   12. apr 2018 Hvorfor tror du at du får bedre optræk?
    Skiven begynder jo på at have en virkning, allerede ved 20kmt.
    Resten er jo bare motoren, som stiger i omdrejninger.

Det eneste, som kan give bedre optræk, er en tyndere bøsning/tynderer ring ( ikke en smallere ring ) og så en god kobling med perfekt indstilling.
    Og så er det stadig kun fra 0-20kmt og intet mere.

• #6   12. apr 2018 Okey.
    Jeg har kommet letter ruller i - Og det har givet noget mere jævnt og bedre optræk + den tager hurtigere fat.

Da jeg fik den kørte den 30-31 km/t på gps. Så har jeg kommet en tynder ring "begrænser" i, og nu køre den ca. 40-41 km/t. på gps.

• #7   12. apr 2018 Jeg tror ikke multivaren vil give noget der kan måles, endsige mærkes desværre.

Evt fjern alle begrænsninger og så i med en ring af den tykkelse der var i starten hvor den kun kørte 31 smiley

Jeg havde en honda sky en overgang, den var helt afdroslet og super hidsig.
    Den sku så have topfarten ned på under 43 til en tur, og med skive i kørte den de 45 på speedometer på hidsigste vis.

Uden ring kørte den 75. Nok pga de store 16tommer hjul.
    Mistænker at de honda sky har en lav gearong ligesom jogR eftersom den var så hidsig.

Nå men det fungerede i hvert fald, og minder mig lidt om det du efterspørger.

Ved ikke hvad der er af begrænsninger i sf4 og om den overhoved er særlig hidsig når den er fuldt afdroslet.
    Men vejen frem må være at styre topfarten med tykkelsen på ring, og så ellers bare hive ud af den motor hvad der kan hives.

• #8   12. apr 2018 #6
    På GPS...!!!

Det skal være 40kmt på rullefelt.

• #9   12. apr 2018 Den køre 40-41 km/t. På Gps og de der fart tavler der viset hvor hurtig man køre.

Tror du politiets rullefelte viser mere eller mindte?

• #10   12. apr 2018 De sku da meget gerne vise præcist smiley

• #11   12. apr 2018 Jeg tænker det gps og de tavler viser, er hen af det politiets rullefelt viser?!

• #12   13. apr 2018 Du får svaret den dag du bliver taget.
    41 kmt på GPS er også 2 kmt for hurtigt.

• #13   13. apr 2018 Få den til at køre 39 på gps, hvis den kører 41, så kan du i princippet ligeså godt fjerne resten af begrænsningerne

Kommentér på:
Malossi Multivar 2000???

Annonce