{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.282 visninger | Oprettet:

Nicolaj P
Nicolaj P
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 4

Vga explora hjemmelavet politiværn {{forumTopicSubject}}

Hey SG jeg har en vga explora fra slut 2017. Jeg er mega glad gor den men 37kmt ahh. Jeg har gåedt og tinkt om man ikke selv kunne lave et politiværn. Da der under sædet sider et kabel ud af CDIen som man kan tage fra hindanden og så er den ubegrænset så tinkte om man ikke bare selv kan sætte en knap i mellem de to kabler. Hvis man kan det hvordan gør man så? Hvad skal man bruge af kabler og ting ved ikke lige så meget om alt det.
På forhånd tak
Venlig hilsen Nicolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga explora hjemmelavet politiværn
  • #1   2. mar 2018 jo du

• #2   2. mar 2018 https://jariautoudstyr.dk/shop/kontakt-krom-taend-20402p.html Du kan sætte sådan en imellem tænker jeg, så skal den bare sættes så du kan nå den uden at tage sæde op osv smiley

• #3   2. mar 2018 en helt normalt kontakt skal bare på super nemt og så skal den bare gemmes godt smiley

• Nicolaj P
    Nicolaj P Tilmeldt:
    feb 2018

#4   2. mar 2018 Tusinde tak for hjælpen til jer der skrev. Er meget nemmer end jeg trode det bliver lige min opgave i weekenden

• #5   2. mar 2018 Ja, det er meget enkelt at lave. Bare noget ledning og en kontakt og krympeflex til at beskytte ledninger mod vand

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 3 Svar: 6
    #6   18. apr 2018 Hej Nikolaj.

Lykkes det? Jeg har lige købt en VGA Explora 30 scooter fra T-Hansen (2018 udgaven)

Jeg står i præcis den samme situation som dig.. Kunne være fedt med lidt mere fart smiley

Så hvis man skal have adgang til ledningerne, skal man så skrue den gra kasse af hvor sædet er monteret?

Og så er problemet jo at man skal kunne få adgang til kontakten uden at skulle skrue det hele af og på.. Kunne se sjovt ud hvis man mødte polisen... Vent gutter, jeg skal lige ordne noget med nogen ledninger.. Varer lige 20 minutter.. smiley

Så har du fundet en genial løsning? smiley

Vh. Thomas

• #7   19. apr 2018 jeg har løsningen som jeg selv bruger en kontakt imellem ledningerne og så kontakten skal sidde tapet fast til side skjoldet lige en negls længde oppe så man kan bruge den når man kører super praktisk men din scooter går nok i stykker efter 2500km hvis du kører de 80 stykker hele tiden (og ja den går 80...)

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #8   19. apr 2018 Kan du ikke finde et sted til en kontakt, så kan et fjernbetjent relæ gøre det samme (og er imod noget smartere)
    Nej den går ikke i stykker af at køre ubegrænset
    Og nej de går ikke i nærheden af 80 (heller ikke selvom dit misvisende speedometer siger det)

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2018

#9   19. apr 2018 Jeg kunne ikke finde den ledning der bliver skrevet om. Den eneste jeg kunne finde var en der gjorde at scooteren ikke kunne starte da jeg pillede den fra hinanden... Jeg kunne heller ikke se nogen der gik ud fra CDI boksen...

Please hjælp! smiley smiley smiley smiley

profilbillede
  • Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2018

#10   19. apr 2018 Skal lige siges at min VGA Explora er en 2018 udgave. Den er nok lavet anderledes end de ældre...

• #11   19. apr 2018 min render 80 på gps smiley og jo den går i stykker af det har du overhovedet en selv siden du kan komme med så påståelige meldinger ? smiley

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

#12   19. apr 2018 11#
    Nej det er efterhånden længe siden at jeg kvittede knallerten..
    50cc 4 takt i ganske almindelig ubegrænset form går i omegnen af 60-65 ægte kmt
    Der er ikke kræfter til mere..

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

#13   19. apr 2018 Thomas
    Selve begrænsningen er en føler på din koblingsklokke, der burde gå en ledning fra kickstarter skjoldet og videre op i nettet, prøv at følge den smiley

• #14   20. apr 2018 kan ik sige meget andet end min den går 80 ahahah

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2018

#15   20. apr 2018 Jeg tror det her er CDI boksen...

profilbillede
  • #16   31. maj 2019 Hej håber I kan hjælpe.
    Har lige købt en VGA explora og vil høre OL I kan hjælpe med at fjerne begrænsningen. Hvilken ledning skal man skille ad?

I må gerne sende svar med et billede tak smiley

profilbillede
  • Nicolaj P
    Nicolaj P Tilmeldt:
    feb 2018

#17   6. jul 2019 Mener ikke de nye euro4 er begrænset som de gamle.. Har hørt fra venner der er skive på men ikke sikker

• #18   8. jul 2019 jeg har lige modtaget en 18 model som er euro 4 som både har skive og en ledning til kickstarterdækslet. Desværre er blokket flækket så har ikke testet om den kører stærkere ved at klippe ledningen fra, men det kunne jeg forestille mig. Ellers skal der nok en ubegrænset cdi boks til

Kommentér på:
Vga explora hjemmelavet politiværn

Annonce