{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Skal op i omdrejninger først.. Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej SG. smiley
Jeg har en Hot 50 som skal op i omdrejninger før den trækker.
Når jeg står helt stille og giver bundgas, så kører den langsomt i 2 sekunder og efter det så trækker den som en sindsyg.
Den kører egentlig ikke dårligt på nogen måde, det haster heller ikke men det kunne ikke være dårligt at finde ud af hvad der kan gøres så den trækker med det samme. smiley

Min opsætning:
R-Setup RedTop Alu 47,6 Racing
Moto-Mania krumtap Sport
19mm Dellorto Black Edition Karburator, dyse 92 (std studs m. adapter)
R-Setup 11K udstødning
Malossi multivar


Jeg takker på forhånd. smiley
Vh. Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal op i omdrejninger først.. Hot 50
  • #1   10. nov 2017 indstilling burde gøre det smiley og ellers får den lidt for meget luft (for stort powerfilter)

  • peter i
    peter i Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 28
    #2   10. nov 2017 Et luft filter kan ikke blive for stort, med mindre det simpelthen er så stort at de modkørende må køre i grøften for ikke at ramme dig smiley
    Mere luft er lig med mere effekt. Bliver blandingen mager skal den have noget mere benzin, større dyser andre nåle.


  • #3   10. nov 2017 ........ havde en standart 45 bws satte powerfilter på den ville slet ik! prøvede med dyser op imod 100 og motor var 100! % tæt kørte perfekt med std filter

  • peter i
    peter i Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 28
    #4   10. nov 2017 Det kan jo være at den skal have en nål som er tyndere end std nålen:-)
    Der bliver jo lavet en del krum spring for at man ikke "bare" skal kunne få en scooter til at køre hurtigere ved bare at skifte filter og dyse. Har set en nåleventil som var så "dårligt" lavet at man uden problemer kunne tømme svømmer hus for benzin !!!!
    Der er en grund til at man kan købe en anden karburator som kan levere MEGET mere benzin UDEN problemer også uden at den bliver meget større.
    Håber det giver mening smiley


  • #5   11. nov 2017 prøvede os med en tun 17,5mm hjalp sgu ik såe holder mig til std filtre

  • peter i
    peter i Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 28
    #6   11. nov 2017 Nå sku.
    Prøvede du sku også med andre dyser?


  • #7   11. nov 2017 ja prøvede næsten alt man kan i kabu

  • #8   11. nov 2017 Hmm, indstilling?
    Hvilken slags i indstilling?

    Jeg har std filter på da den kører pisse godt med det, plus så kan jeg køre i regnvejr uden problemer.


  • #9   11. nov 2017 indstilling i vario og i kabu

Kommentér på:
Skal op i omdrejninger først.. Hot 50

Annonce