{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke er bedst til sport opsætning?
  • #1   10. sep 2017 Stage6 men den larmer også mere..

Vælg 11K eller 9K hvis du kan..

• #2   10. sep 2017 nå jeg troede han bare kunne bruge den lovlige uds til 70cc
    det skrev du jo til en anden i går Ralle smiley ??????????????????????????
    hahaha

• #3   10. sep 2017 Det kan man også men den kommer bare ikke til at gå ret godt.

• #4   10. sep 2017 så er det jo heller ikke noget at råde folk til at sætte på

• #5   10. sep 2017 Nu er det sådan, at jeg har gg på. men vil det hjælpe meget at sætte SportUdstødning Stage6 Street på istedet?

• #6   10. sep 2017 Ole det er der vel heller ingen der har rådet nogen til at gøre?
    Du kan tage din 9. Klasse færdig på aftenkursus, hvis du har svært ved at læse og forstå..

• #7   10. sep 2017 Tror han skal i gennem 1. klasse først smiley

• #8   10. sep 2017 du skrev til en i går man bare kan bruge den lovlige uds til 70cc
    forsat god aften og
    det var i går under forum emnet der hed 50 eller 70cc sport

• #9   10. sep 2017 Det kan man vel også godt?

• #11   10. sep 2017 Det gjorde jeg ja (dog ikke direkte)..
    Men jeg har aldrig anbefalet at gøre det..
    Jeg citerede egentligt bare det Malossi selv skriver under deres 70cc sport cylinder..
    - Dog er der ingen der har nævnt at det er 70cc han kører med? (Ud over dig Ole).

Igen, hele konceptet bag sportsklassen, er jo netop at alle delene kan monteres enkeltvis, uden at man er nød til at skulle skifte andre dele samtidig.
    ALLE delene kan køre med standard delene monteret, men alle delene vil også nyde godt af andre tundele monteret..

• #12   11. sep 2017 Ole.
    Stop med at blande emnerne sammen, bevidst.
    Igår blev der spurgt ind til om man kunne køre med std udstødning på 70ccm og det kan man sagtens.
    Jeg har selv gjort det flere gange og det køre ganske fint.
    Det betyder dog ikke at Ralle konsekvent vil råde folk til det.
    70ccm med std udstødning er en fin metode til bedre optræk, cirka samme topfart, men med lydsvag, hvilket mange meget gerne vil, samtidig med at den ser lovlig ud.
    Langt fra optimalt, men GG er jo heller ikke optimalt til hverken 50ccm eller 70ccm. ( selvom at nogle herinde tror det ).

Simon.
    Hvis du har 70ccm på, så skal du have Yasuni R, Yasuni C16, Top Performances Nardo, Stage 6 Pro eller Tecnigas Next på istedet for.

Det er de udstødninger, om jeg kender til, som gør bedst på 70cc støbejernscylindre og de giver meget bedre optræk og topfart, end GG.

Kommentér på:
Hvilke er bedst til sport opsætning?

Annonce