{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

YAMAHA 4 gear tun {{forumTopicSubject}}

Heey allesammen

Kan man få et bud fra nogen der kender lidt til dette system..

Cylinder 44.50mm
Stempel 44.50mm
Topstykke 45mm
Kaburator 17.50mm
Fortandhjul 15 T
bagtandhjul 43 T
Udstødning 5.3 uden fløjte.
Carbon indsugningsmembran

Modtager nemlig pakken idag med tun.. så er lidt spændt på hvad den kommer til at rende. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YAMAHA 4 gear tun
  • #1   4. apr 2005 ALTSÅ PÅ HVAD DEN KOMMER TIL AT RENDE..KM/t

• #3   4. apr 2005 det er umuligt at sige hvad den kommer til at køre, det afhænger VILDT meget af hvor slidt din motor er.. nu spørg du så "jamen ca?" - og nej der er ikke nogen der kan give dig et brugbart svar, en anden ting er så at din motor i det hele taget ikke kan holde til den opsætning, jeg vil fraråde dig den, men nu har du jo købt den desværre..

• #4   4. apr 2005 forresten skal du sætte fløjten tilbage i udstødningen, den mister ydelse..

• #5   4. apr 2005 istedet køb 16 kaburator den skulle være bedst.. og sæt 14 tands forhjul på.. og en proma smiley så skulle du nok kunne få den til er rende over 100

• #6   4. apr 2005 Tak for de gode svar, men nu har motor næsten ikke kørt, og for det andet, så har jeg snakket med en der roder med motorcykler, han siger hvis man behandler den ordenlig, så kan den nemt klarer sådan et system.. smiley
    Det kommer nemlig an på hvad det er for en person der sidder på knallerten! Kan tumpen ikke finde ud af at behandle den ordentlig, ja så går lortet hurtigt i stykker..
    Og forresten, der er heller ingen der siger man skal ligge med topfart hele tiden... Men stadigvæk, det nu det bedste man kan stikke af fra de skide panzer, fordi de er hele tiden ude og kører rundt. (Esbjerg)

• #7   4. apr 2005 d kan den også d r bare lasse der ikke ved hvad han snakker om.....min kører med

43mm athena racing alu
    18 mm indsugning
    16mm karburator
    oplgat cross udst......

hvad kan jeg sige....den går på baghjul i 3 g......sååååå...jeg ved ikke lasse.....men lad være med at svare på noget du ikke har forstand på ik'....nu skal du ikke flippe på mig eller noget.....men jeg har ret og d har du ik'....

Kommentér på:
YAMAHA 4 gear tun

Annonce