{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Elektrisk vandpumpe hiper, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne ha en el pumpe på min stalmis, men hvilken en skal jeg købe?
Speedline har nogle forskellige, bla en malossi:
https://speedline.dk/scooter/gilera-runner-sp-efter-08-2005-lc/vandpumpe/elektrisk-vandpumpe-malossi-s-m-5616363
-og en motoforce:
https://speedline.dk/scooter/gilera-runner-sp-efter-08-2005-lc/vandpumpe/elektrisk-vandpumpe-racing-12v-s-sw-92101
Det skal bare spille med en stage6 sport pro mk2, men kan de begge det?
Evt nogen som har lavet noget termostat til deres el pumper så man ikke selv skal tænde og slukke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af tre hvepsebo i garage i Faxe 600 kr.
  • Bortkørsel af fliser ud til vej 1.200 kr.
  • Jeg har skiftet en led pære, jeg kan ikke få den til at sidde til i loftet, er der nogle der kan hjælpe med det 500 kr.
  • Hvepsebo 500 kr.
  • klippe hæk og bortskaffe det afklippede 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektrisk vandpumpe hiper, hvilken?
  • #1   15. aug 2017 Mallosis er i min verden spild af penge.

Jeg har brugt motoforce og var fint tilfreds med den.

Men bruger Bosch nu fra kgi en meget kraftig og holdbar pumpe smiley

Og nej har aldrig kørt med termostat det er for farligt i min verden smiley en alm tænd og sluk knap en temp måler og evt et volt meter så er man godt og sikker kørende smiley

• #3   15. aug 2017 Hvor længe holder sådan et nyopladet scooter batteri strøm, med en motoforce el pumpe? Hvor længe kan man køre? smiley

• #5   16. aug 2017 Fordi jeg har set flere gange at termostaten ikk åbner når der købes de termostater til scooter..

Og nej det cylinder har ikk godt af at køre for kold og det er nemlig det geniale ved en el pumpe man starter maskinen uden og tænde pumpen når den når tilpas temperatur tændes pumpen smiley

• #7   16. aug 2017 Hvis man har temperatur måler er termostat unødvendigt smiley

• #8   16. aug 2017 Nu er jeg lidt en klovn. Kan jeg købe en lc cylinder til en hiper, uden at vandet skal gennem blokken? Det er en stalker blok jeg kører med nu, og hvis jeg kan slippe for det vil jeg gerne undgå at skulle købe en runner blok eller modificere min blok. Det havde jeg ikke lige tænkt over smiley

• #9   16. aug 2017 Det kan du ikke, du SKAL bore hul i den lille blok halv del for at få vandet igennem, sådan er giliera / piaggio opbygget. smiley

• #11   16. aug 2017 Og det gør den ved at sætte en termostat på Tommy ? ??

• #12   16. aug 2017 Og alt afhængig af cylinderet er det de færreste der skal op på 80 grader med henblik på hvilke temp område de arbejder bedst ved smiley

Lad os sige termostaten åbner ved 20-25 grader har endnu aldrig set en lc maskine kunne køle så meget at temperaturen under kørsel skulle komme så langt ned at termostaten skulle lukke igen for at opret holde temperaturen.

Så jo den er unødvendig hvis man ikke vil køre på maskinen før den er de 20-30 grader jamen så venter man jo bare med at tænde vandpumpen til man har den ønskede temperatur dette vil tage et sted mellem 30-40 sekunder smiley

Kommentér på:
Elektrisk vandpumpe hiper, hvilken?

Annonce