{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Nikolaj C
Nikolaj C
Følger: 14 Emner: 1 Svar: 6

Optræk/Topfart {{forumTopicSubject}}

Hej ScooterGaller, ved I hvordan jeg kan få min scooter til at få et godt optræk og rende hurtigere uden en ny kaburator?
Med denne opsætning.

GG Udstødning
Top Performances Variator
70cc polini sport cylinder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El arbejde i køkken 4.000 kr.
  • Fuld udflytningsrengøring 3.000 kr.
  • Privat vinduespudsning 600 kr.
  • Opsætning af hylde 600 kr.
  • VVS arbejde 1.200 kr.
  • Repair toilet 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optræk/Topfart
  • #1   8. aug 2017 du kunne starte med at sige hvilken scooter og hvorfor du ikke vil ha ny karburator på ?

• #2   8. aug 2017 svar på det samme som jens siger plus sig hvad for nogen ruller du har i nu

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#4   8. aug 2017 Har en Jog R, og grunden til jeg ikke vil have ny kaburator er fordi at jeg købte en DellOrto 17,5mm også gav den bundgas lige så snart jeg startede den.

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#6   8. aug 2017 Hvad vil du have at jeg skal indstille på og hvad skal jeg købe?

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#8   8. aug 2017 Det har jeg gjort, men tror det har noget med utætheder at gøre

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#10   9. aug 2017 Men, hvorfor kan jeg så sætte en std kabu på lige efter uden der er noget galt

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 186
    #12   9. aug 2017 Du kan prøve at justere længden på dit gaskabel. Hvis spjældet på den "store" karburator ikk når bunden så er kablet jo ikke lang nok. MEN, hvis spjældet går helt ned og stadig tager fuld gas, så er det pga en utæthed dvs motoren suger falsk luft et sted fra.

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#13   9. aug 2017 Ja, Kasper det er også det jeg har tænkt var problemet, men hvordan kan jeg få den til ikke at suge falsk luft?

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

#15   10. aug 2017 Hej igen, som tommy skrev startspray feks kan sprøjtes og så kigge efter bobler. MEN, den kan være utæt Mange steder fra! Det ku være krumtaphus,studs,karb,cylinder,topstykke,simmering, osv. Men jeg har en fornemmelse der siger utæt karb? Kontroller pakning i toppen af karburatoren og ved gaskablet. Suger den benzin ned i bundkarret med 17,5 karburatoren?

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

#16   10. aug 2017 Hehe, sorry kom ski lige til at blande 2 tråde sammen smiley selvf er den ikke utæt fra krumtap osv. Hehe.lol.. kun karb er utæt... smiley

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

#17   10. aug 2017 Sikkert oppe i toppen af karburatoren problemet ligger.

• Nikolaj C
    Nikolaj C Tilmeldt:
    aug 2017

#18   11. aug 2017 Nej kaburatoren virker som den skal, fordi jeg satte den på en Gilera Stalker lige efter, og der virkede den som den skulle, men bare ikke på min.

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

#19   11. aug 2017 Du kan prøve at montere.ny benzinhane "on/off" typen uden vacum, nyt benzinfilter, ny benzinslange så skal den virke ellers monterer du forkert .

Kommentér på:
Optræk/Topfart

Annonce