{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.487 visninger | Oprettet:

Tuning af Gilera Stalker {{forumTopicSubject}}

Hej drenge smiley
Har her for et par uger siden anskaffet mig en Stalker med, GG udstødning og fjernet begrænsninger, render 50-55 stykker, hvilket selvfølgelig ikke er nok smiley Derfor skal jeg ha´anskaffet mig en Tun cylle og alt det andet smiley

Har læst mig frem til disse skulle være nogen af de bedste, men hvilken er best??

Malossi MHR Replica 70ccm
Stage6 Racing 70ccm MkII
Stage6 Sport Pro 70ccm MkII

Ville en Yasuni R Kunne bruges til en af de overstående Cyller, eller skal jeg ha fat i en Carrera 16 eller 21??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af Gilera Stalker
  • #1   4. aug 2017 Hold dig fra racing med mindre du vil ofre ny krumtap og diverse andre opgraderinger..

Malossien er den svageste af de 3, men også den mest holdbare til hverdag..

Den og sporten kører begge rigtig godt med den R udstødning..
    Sporten kan dog også trækken en C16, men det vil kræve lidt andre dele også..

• #2   4. aug 2017 Mærkeligt den kun løber 55? Min kammerats har fjernet begge skiver, (der var 2) og så Polinis svar på gg. Den løber 80-85 på speedo, cirka 70-75 på gps smiley

• #3   5. aug 2017 Kan kun give Magnus ret..
    Den burde rende mindst 65-70 med det setup..

Det opdagede jeg ikke grundet for mange af disse.. smiley

profilbillede
  • #4   5. aug 2017 Er lidt af en Fatman, kan det være derfor, den kun render 50?
    Men Kan godt ske der stadig sider en skive har ikke tjekket smiley sider der en begrænsning i GG, kan ske tidligere ejer ikke har været det igennem. smiley

Ralle- Hvor mange heste forskel er er på Sporten og den fra Malossi? Hvad skal squish´en være?

Hvad med ruller, trykfjedre, Trimfjedre?

Er det nødvendigt med, ny Variator og kobling, eller kan man godt få nok ud af standart?

Du skal passe på med for mange af de "sex on the beach" Går lige i blodet smiley smiley

• #5   5. aug 2017 Potentialet ligger på omkring 15 hk med sporten, og omkring 10 hk med replicaen.. (begge out of box)
    Dog holder replica længere..

Squish finder du i manualerne, mener de ligger omkring 0.60-0.65..

Trim, tryk og ruller kommer du ikke udenom..

Vario og kobling er ikke nødvendigt, men det vil begge give lidt..
    Koblingen er mest på holdbarheden..

• #6   5. aug 2017 Har et hebo 70cc til hiper hvis det er?

• #7   5. aug 2017 Så bliver det sgu sporten, eftersom den er billigst har flere hk, og en Yasuni R smiley Gider ikke bruge 2K på vario og ny klobling hvis det ikke giver mere end "lidt" .

Har du en ide til Trim, tryk og ruller?? Er næsten helt blank til indstilling af disse, har kun rodet med gear maskiner før smiley Men som beskrevet før, voldsomt optræk og 90+ Hvis dette kan lade sig gøre.

• #9   5. aug 2017 har lige kigget lidt selv.
    Hvad med polini 1,8mm trimfjedre(grøn), Stage6 hård trykfjeder?? vil det give optræk? og OK topfart??

hvilken str ruller passer i?

• #10   5. aug 2017 Jeg ville forsøge mig lidt frem med ruller og fjedre
    Det er så forskelligt fra scooter til scooter

• #11   6. aug 2017 ja kunne godt forestille mig det var forskelligt smiley men er det et godt udgangspunkt??

hvilken rulle størlse passer i en stalker ? (ikke vægt, men størlse?)

• #12   6. aug 2017 Hvis du sætter en anden variator i får du mere effekt, multivar kan fu prøve

• #13   7. aug 2017 Har lige haft den kigget igennem, skiven er taget, samt begrænsningen i udstødning. hvad kan årsagen så være siden den kun render 50? slidte ruller, eller sådan noget? optrækket er virkelig ikke specielt voldsomt.

Kommentér på:
Tuning af Gilera Stalker

Annonce