{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

karbu {{forumTopicSubject}}

Hej sg

jeg har en hot fra 05 med multivar, tp goldline, std karbu, 4g ruller og 11k udstødning.

men jeg kan ikke få den til at køre ordentligt, med min gamle tp udstødning kørte den fint med et nødebrunt tændrør og en 84 dysse og 5,5 g ruller. men nu hvor jeg har skiftet til 11k kan jeg ikke få den til at køre som den skal, hvis den får en dysse 86-88 køre den nogenlunde (men stadigvæk ikke ligeså godt som med den gamle udstødning), men tændrøret er helt gråhvidt og hvis jeg giver den en dysse 92 hakker og sprutter den og kan slet ikke træke ordentligt eller tage omdrejninger som den skal, men tændrøret er stadigvæk gråt. jeg fatter simpelthen ikke hvad der er galt.

ps: hvis jeg giver den bundgas så køre den kun 45 men hvis jeg slipper gassen en 1/10 så går den 70. tidligere kørte den 80

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karbu
  • #3   29. jul 2017 men smadre jeg ikke cylle ved at køre 88, gik så langt ned i rullevægt fordi den slet ikke kunne træke sig selv med 5,5. burde det ikke have mere power med kun en ring og når man kigger i udstødningsporten lignr dett at der er noget blowby men kan det være fordi jeg kørte 5km ude udstådning?

• #5   29. jul 2017 men dysse 88 så er tændrøret næsten helt hvidt, så skal jeg nok have ny stempelring for der er blow by 2cm ned af stemplet og jeg tror det er hele vejen rundt. det er da lidt underligt at ringen allerede er død den har kun kørt 1200km

• #7   31. jul 2017 Fuck, så må jeg til at spare op. Men tak for hjælpen

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 258
    #9   31. jul 2017 Har du kørt 5km uden udstødning??? smiley

• Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 258
    #11   31. jul 2017 Hvis han nu har det, så er der ikke meget at sige til, at det kit allerede har givet op smiley

• #12   2. aug 2017 Hvor kan jeg købe det stage 6 kit der er fandme udsolgt alle de steder jeg kender.

Kommentér på:
karbu

Annonce