250 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Street magic bytte"
Bytte street magic.
HEy. nogle som vil bytte med min street..da jeg er kørt fast i den.. har smidt ny 17.5 mm karbu og pinaco 70 ccm alu cylle på. men kan ik rigtig få liv i den.... krumtap er 100% okay.. c...
HEy. nogle som vil bytte med min street..da jeg er kørt fast i den.. har smidt ny 17.5 mm karbu og pinaco 70 ccm alu cylle på. men kan ik rigtig få liv i den.... krumtap er 100% okay.. c...
Skrevet af: Sune - 1. nov 2005
SALG/BYTTE STREET MAGIC!
Kig min street magic "flying fluffy" Hun er tilsalg og bytter gerne med en tunet jog r , aerox, stalker, smx,rmx,smt,senda osv (: kige hende da lige og se videoen der er hvad der lige er blevet lave...
Kig min street magic "flying fluffy" Hun er tilsalg og bytter gerne med en tunet jog r , aerox, stalker, smx,rmx,smt,senda osv (: kige hende da lige og se videoen der er hvad der lige er blevet lave...
Skrevet af: ^-FlyingFluffyTuning! TS T7 Sonic! - 20. mar 2012
bytte med street magic?
hey har en flot suzuki street magic jeg gerne vil bytte til en rs50 eller en reiju.. skal værre 45:)
hey har en flot suzuki street magic jeg gerne vil bytte til en rs50 eller en reiju.. skal værre 45:)
Skrevet af: Lasse M - 17. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
- Mobil Cykelreparation 500 kr.
- opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
- There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
- Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
dec 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 4 Emner: 187 Svar: 449
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 11 Emner: 141 Svar: 557
Street magic bytte