{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning på hot 50
  • #1   7. dec 2016 skift motoren da du ikke kan få en højere gearing da de har været ud solgt i 1 år men det er muligt at få den til at køre de 100 med standart gearing men så skal den køre med højere rpm ind jeg vil køre med på en hot

• #2   7. dec 2016 hvad er rpm helt præcist??

• #3   7. dec 2016 Hvis du ikke engang aner hvad rpm er, vil det da være en dum ide og begynde og rode med motoren

• #4   7. dec 2016 Start med at fjerne diverse begrænsninger(kan ikke hvilke der er på hot 50, men det ved internettet helt sikkert). Så render du nok 60km/t eller mere. Hvis det så skal gå lidt hurtigere, kan du smide en 45 km/t cylinder på(den har flere skyllekanaler), smide en anden udstødning på og en racing variator. Alt efter hvor mange af tingene du smider på, vil du nok godt kunne ramme 80 km/t eller mere, og så slipper du for at montere en kæmpe cylinder(70ccm/47,6mm), hvilket er rigtigt hårdt for din motor. Håber at det kan bruges. Held og lykke med den smiley

• #5   7. dec 2016 det er heller ikk mig der skal rode med den det er en af mine venner

• #6   7. dec 2016 rpm omdringer per minut og bare din ven ved hvad han laver

• #7   7. dec 2016 ja det kender jeg kalder det bare opm eller omdringer per minut

• #8   7. dec 2016 så er du en af de få

• #9   7. dec 2016 malossi mhr cylinder + 21 eller 24mm karburator med powerfilter c 21 uds og overrange kit så rykker den på hjul bare ved at give gas og går nok ca 100 km i t med standard gering
    husk racing krumtap og kobling og evt også racing tænding pga krumtappen ikke skal knække

• #10   7. dec 2016 men det kræver naturligvis den rigtige justering i alt lige fra squis til blandings skrue i karburator dysse str rulle vægt trykfjeder trimfjedre og tændingen / racing tænding og motoren er 100% i orden og intet går stramt i den f. eks tappen er monteret forkert og utætheder og andre ting den skal være i topform

Kommentér på:
tuning på hot 50

Annonce