{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Forkert udstødning til Jog R? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har købt en GG udstødning til min Yamaha Jog R 2010. Udstødningen var med begrænsning og den fjernede jeg efter jeg modtog udstødningen. Efter jeg skulle sætte den på syntes jeg dog ikke helt at den passede 100% på, men med lidt vold kom den på... Nu står jeg så med tanken. Er der en grund til at den ikke passede, for man kan jo også få en Euro 2 model til min Jog R, det er dog ikke den model jeg har købt. Var det en Euro 2 GG model jeg skulle have købt til min scooter, og hvis ja, gør det så noget at jeg har en helt almindelig på min scooter? Skader det scooteren på nogen måde?

KØBTE DENNE UDSTØDNING:
https://www.kgi.dk/product-2520-1556.php

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkert udstødning til Jog R?
  • #1   17. nov 2016 Hvis du køre med std cylinder, så er det en euro 2 du skulle ha købt.

• #2   17. nov 2016 Men som udgangspunkt, burde der ikke ske noget, så længe at du dyser den op (hvis du havde standard før)

• #3   17. nov 2016 Det eneste jeg har gjordt er at pille skiven og skifte udstødningen. Har stadigvæk standart cylinder og ikke dyset den endnu smiley

• #4   17. nov 2016 Ville anbefale dig at dyse den op, ellers brænder dit stempel nok af..

• #5   18. nov 2016 Så er det derfor den ikke passer..
    Din cylinder er en euro 2..

Din nye udstødning bliver ALDRIG tæt, og dine bolte vil løsne sig..

Du skal ha fat i en euro 2 udstødning..

Der er ingen forskel på udstødningerne, ud over vinklen på flangen til cylinderen.

Næste gang så spørg herinde først, og ikke først når det er for sent smiley
    - Nu står du med en udstødning som aldrig vil blive helt tæt på en euro 1 eller euro 2..

• #6   18. nov 2016 Hvordan pokker har du overhovedet fået monteret udstødningen? smiley

Jeg har en gang selv prøvet at montere en euro1 udstødning på euro2 cylinder, for at se hvor stor forskellen egentlig er, og jeg måtte give op.
    Flangen er drejet relativt meget og boltafstanden er henholdsvis 4,5 cm og 5 cm fra midt til midt. Tror endda jeg har billeder af hvor pille skævt den sad.
    Så du må have bedt en bøn til de højere magter inden den blev monteret.

Og nej der er ingen forskel på udstødningens ydelse om det er euro1 eller 2.

Kommentér på:
Forkert udstødning til Jog R?

Annonce