Forkert udstødning til Jog R? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt en GG udstødning til min Yamaha Jog R 2010. Udstødningen var med begrænsning og den fjernede jeg efter jeg modtog udstødningen. Efter jeg skulle sætte den på syntes jeg dog ikke helt at den passede 100% på, men med lidt vold kom den på... Nu står jeg så med tanken. Er der en grund til at den ikke passede, for man kan jo også få en Euro 2 model til min Jog R, det er dog ikke den model jeg har købt. Var det en Euro 2 GG model jeg skulle have købt til min scooter, og hvis ja, gør det så noget at jeg har en helt almindelig på min scooter? Skader det scooteren på nogen måde?
KØBTE DENNE UDSTØDNING:
https://www.kgi.dk/product-2520-1556.php
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
okt 2013
Følger: 31 Følgere: 219 Scootere: 2 Emner: 117 Svar: 524
okt 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 17
okt 2013
Følger: 31 Følgere: 219 Scootere: 2 Emner: 117 Svar: 524
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
Din cylinder er en euro 2..
Din nye udstødning bliver ALDRIG tæt, og dine bolte vil løsne sig..
Du skal ha fat i en euro 2 udstødning..
Der er ingen forskel på udstødningerne, ud over vinklen på flangen til cylinderen.
Næste gang så spørg herinde først, og ikke først når det er for sent
- Nu står du med en udstødning som aldrig vil blive helt tæt på en euro 1 eller euro 2..
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Jeg har en gang selv prøvet at montere en euro1 udstødning på euro2 cylinder, for at se hvor stor forskellen egentlig er, og jeg måtte give op.
Flangen er drejet relativt meget og boltafstanden er henholdsvis 4,5 cm og 5 cm fra midt til midt. Tror endda jeg har billeder af hvor pille skævt den sad.
Så du må have bedt en bøn til de højere magter inden den blev monteret.
Og nej der er ingen forskel på udstødningens ydelse om det er euro1 eller 2.
Forkert udstødning til Jog R?