{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.536 visninger | Oprettet:

VGA Firefox nem og gratis tuning {{forumTopicSubject}}

I går fredag hentede jeg min VGA Firefox 30 km/t 4-takter hos T. Hansen. Den kørte og accelererede super godt, og trak som en drøm, lige indtil den nåede 35 km/t, så var det som om den automatisk skruede ned for gassen. Jeg antager at det er CDI´en der gør dette.

Nå, men jeg kørte den direkte ned på mit værksted for at prøve at fjerne ringen, i det jeg gerne vil have omkring 45-50 km/t ud af den. Uden at ane en dyt om scootere splitter jeg en scooter ad, der har kørt mindre end 20 km :). Det viste sig at denne model ingen ring har, og skuffet satte jeg dækslet på igen. Dette var dog et mas, og jeg ødelagde pakningen på grund af en mystisk ledning, der førte ned til bagerste svinghjul, hvor den sad i en eller anden klods.

Jeg prøvede så at fjerne denne klods, og lagde den op i motorrummet, og tapede den fast med en pose over, for fugt o.a. Så kunne jeg få dækslet på igen uden problemer. Så tog jeg en prøvetur for at sikre mig at den stadig kunne køre...og hvad ser jeg, nu kører den pludselig 60-65 km/t! Den eneste begrænsning på denne model er tilsyneladende denne magnet, der måler hvor hurtigt baghjulet drejer rundt. Fjern den, og scooteren er ubegrænset. Ydermere trækker den tæskegodt, og lyder bare super! Motoren er en 139QMB-2. Jeg kan evt. sende billeder hvis nogen skulle være interesseret i dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Firefox nem og gratis tuning
Kommentér på:
VGA Firefox nem og gratis tuning

Annonce