{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.536 visninger | Oprettet:

Kasper O
Kasper O
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Ledninger til batteri ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! fik forleden en kinroad prince (2S chopper) - Men jeg har lidt problemer med kablerne til batteriet.

Rød = +
Sort = -
Sikringen = + (så vidt jeg ved)
Grøn = ?? Er det jord/stel eller plus/minus ?

Maskinen startede og køre fint, men ligepludselig efter original tank er kommet på (efter Rust rengøring) så vil den ikke starte mere - Tanken var helt ren, og helt tør før at den blev sat på - desuden er karburator lige blevet renset - dyser tjekket - og der er massere af gnist på tændrør - go kompression

Nogle der har et forslag til hvad det kunne være ?

V.h

Har smidt diagram op over el på maskinen, hvis nogle kan aflæse det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledninger til batteri ?
  • #1   26. aug 2016 nej sort er ikke altid minus men Kina er grøn stel/minus

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    sep 2012

#2   26. aug 2016 Er ret sikker på den her sort er - pol, da den er ligeså tyk og ligner den røde til + pol. selvfølgelig bare i sort udgave smiley

• #3   26. aug 2016 fra batteri til motor er minus sort fra minus til el net er den grøn

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    sep 2012

#4   26. aug 2016 så rød og sikring på Plus, og grøn og sort på minus ? smiley

• #5   26. aug 2016 Ja men ikke i tændings låsen der er hel sort tænding plus altså plus når nøglen er på tænd

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    sep 2012

#6   26. aug 2016 Takker mange gange for hjælpen, lige en sidste ting - Tændings spolen er knækket af stellet, så den har ikke længere forbindelse til det, kan det være det der måske gør at den ikke vil starte ? 2 metal beslag ( mener der er stel forbindelse på den )

• #7   26. aug 2016 hvis den gnister så er det fint

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    sep 2012

#8   28. aug 2016 Ved nærmere undersøgelse ser det ud til at der ingen gnist er på Tændrør, men for lygte lyser når der trædes - Desuden var den store sorte ledning sat til en af skruerne på start motoren ( går ud fra det er stel så smiley ) Så kan grøn kun være Minus, da Sikring er er plus og den store røde går direkte til start relæet, korrekt ikke ? smiley - Kan det være stel forbindelse fra tændspolen der mangler, som er skyld i det ? den kørte fint før.

• Sten O
    Sten O Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 3
    #9   26. feb 2019 hej har du lavet en stel på motor???

• #10   26. feb 2019 hej Sten jeg ved ikke lige hvordan du har forvildtet dig ind på denne tråd men den er 2 år gammel som du sikkert kan se på det sidste svar

Kommentér på:
Ledninger til batteri ?

Annonce