{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.986 visninger | Oprettet:

SUZUKI RMX ¨BEDSTE CYLINDER OG KRUMTAP¨ {{forumTopicSubject}}

Hallo drenge.
Har lige et spørgsmål?
Hvad vil i her på SG sige er det bedste cylinder til SUZUKI RMX.
Har lige kørt med Athena 70 cc og standart krumtap og kunne godt tænke min en vildere cylinder og krumtap selvfølgelig. ¨
Ville høre om der var nogle der havde prøvet det der Barikit. Og om det var noget der kunne holde til noget osv. og hvilken krumtap der er den bedste til SUZUKI RMX.
http://www.maxiscoot.com/barikit-cylinder-kit-70cc-aluminium-suzuki-rmx-smx-bar-eq-927-s-3.html
eller
http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=24200_228_267_232_15990_16014&products_id=217

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SUZUKI RMX ¨BEDSTE CYLINDER OG KRUMTAP¨
  • #1   23. aug 2016 Den der yder 19,5HK den har nok ikke noget bundtræk.

  • #2   23. aug 2016 Barikit blauzafir 80cc og tilhørende krumtap. Tror desværre ikke at det fremstilles mere original med du kan få en kopi

  • #3   23. aug 2016 Hvad skal jeg bruge bundtræk til hvis jeg har 19.5hk.?

    Kan i sende linkes til hvor i vil tror jeg skal købe det.
    Og er der et sted man kan købe nålelejer til motoren som ikke er standart. bare for at være sikker på det hele fungere smiley

    Og er det noget jeg kan tror på som holder, hvor man selvfølgelig køre den varm inden man giver den gas, som man selvfølgelig skal gøre.!!


  • #4   23. aug 2016 Tjaaa. Hvor fedt er det at have 19,5 HK ved 12.500rpm og så have 4HK ved 11.000rpm.

  • #5   23. aug 2016 Det er heller ikke fedt ikke at kunne trække fra start når det nu skal være

  • #6   23. aug 2016 Hk er ikke alt. Jeg har en diesel bil med 100hk og et moment på 320nm og en kammerat jeg har kære en benzin med turbo og 150hk dog har han kun 210nm. Og jeg trækker fra ham lige til vi rammer 120km/t smiley

  • #7   23. aug 2016 En gearmaskine, som kun yder i peak-omdrejningerne kan kun bruges på bane.

  • #8   23. aug 2016 har selv lige fået et 50mm NC kit fra mopedspeed som jeg er meget spændt på:-) Min kammarat kørte med det for et par år siden og husker det som et cylinder med virkelig godt bundtræk og meget slid stærkt da det er støbejern:-)
    har selv kørt med athena, hebo og airsal. Der er hebo helt klart favoritten de er bare utrolig svære at få fat i da de er udgået;-)


  • #9   23. aug 2016 Jeg er ikke besynderligt glad for nc. Dårlig kraft. Og så er det så ikke iorden af man skal sidde og file støberester af fordi klovnen der har besrbejdet det ikke lige gad den dag

  • #10   23. aug 2016 KP.
    Jeg kan vise dig billeder af en Malossi 182ccm cylinder til en Honda til den vilde pris af 4200kr, hvor den ene vandkølekanal var 80? tilstoppet af fejlstøbning.

    Så ordet kvalitet, det har jeg det nogle gange lidt svært med.
    Dog med krumtapper, lejer og andre ting der drejer rundt, der køber jeg kun noget fra et velkendt mærke.


  • #11   23. aug 2016 Det er altså også bare røv. Selv går jeg og venter på et stykke rustfrit støbegods på ca 200kg så får man tilsendt et billede hvor 1/4 af massen mangler. Utroligt at det kan lade sig gøre de arbejder trods alt med det til dagligt og kan vel regne massefylden ud smiley men aldrig om jeg vil købe nc igen. Havde samme problem med en karburator derfra

Kommentér på:
SUZUKI RMX ¨BEDSTE CYLINDER OG KRUMTAP¨

Annonce