{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med giannelli street rs50
  • #1   4. aug 2016 7-10k super fin udstødning

• #2   4. aug 2016 Dejlig med lidt respons smiley har købt et par sprit nye fra en rs50 der skal bygges over på min rd125 (2x62cc)
    Meget billigere end Micron potter (som også er sjældne) og helt klart bedre end de gængse gammeldags slip on potter eller standard udstødning smiley

• #3   5. aug 2016 Ok fedt nok smiley jeg har kørt med den udstødning sammen med 73.5cc dr racing og på std. Cylinder:)

• #4   5. aug 2016 Hvad har du hevet ud ift. topfart på standard og 73,5cc cylinder med den udstødning? smiley

Jeg købte de sidste 2 de havde ved thansen for 399kr stykket fragtet gratis til døren. de bør komme i dag glæder mig som et barn til juleaften smiley

• #5   5. aug 2016 Hold da op det var billigt jeg tror jeg gav 1800kr for min dengang. Jeg mener at den gav 10 på toppen på std. Og 25 på dr Racing da jeg kunne trække en tungere gearing med den udstødning

• #6   5. aug 2016 Suverænt tak så har jeg lidt at gå efter!

RD'en kører 130 fra fabrikken.. mon ikke den kan komme op på 150 nu der er større karburatorer (er gået fra 18 til 21mm), gearet en enkelt tand foran, og den faktisk har fået nogle potter med ekspansions effekt i stedet for de gammeldags lige potter smiley

• #7   5. aug 2016 Og ja det var møg billigt, dog tror jeg ikke der er lyddæmpere med, men jeg har allerede 2 stk liggende så det går nok ikke helt galt :)..

Ville oprindeligt have købt nogle billge universal slip on tun udstødninger til 400 kr samlet i Holland + fragt, men da jeg så prisen og de havde 2 tilbage nåede jeg frem til konklusionen jeg var nødt til at have dem! smiley

• #8   5. aug 2016 Jo helt sikkert smiley men trækker ligger der mellem 7-10k men mln ikke det generelt gør det på alle 2 takt maskiner smiley

• #9   5. aug 2016 Men turde satme ikke køre så stærkt på sådan en er de ikke med tromlebremser og tændstiksforgaffel og mørnede dæk osv smiley

• #10   5. aug 2016 Sandt smiley mener med standard potterne lagde torque bandet fra 3000- 7000 og så kom power bandet indtil omkring 10-11.000 omdrejninger (spidsydelsen leveres ved 9500 omdrejninger)

• #11   5. aug 2016 Både og..... den har en enkel stempels forbremse kaliber med en bremseskive der er 40mm større end en fs1dx bremseskive og så har den en 160mm tromlebremse bagtil.

Den største svaghed i det bremsesystem er sgu bremsekaliberen...

Men da jeg kørte på den de første par gange havde den det originale fordæk fra 1980 med original slange og et bagdæk med slange fra 90erne.... det kombineret med at bagbremsen ikke virkede dengang gjorde de få køreture MEGET spændende!!...

Nu har den fået nye bremseklodser, renoveret forbremse kaliberen og et sæt metzeler semi-slick dæk, så satser lidt på det hjalp på den

• #12   5. aug 2016 har overvejet at tilpasse en 2-4 stempels kaliber fra noget moderne motorcykel.....:)

• #13   5. aug 2016 Hehe okay men fedt at du vælger at lege med sådan en gammel en smiley

• #14   5. aug 2016 Ja det er sgu en fed maskine der trækker som en hest selv i standard trim :)...

men det er nu sjovt at lave lidt selv så den bliver mere moderne/mere speciel :)..

Kommentér på:
erfaring med giannelli street rs50

Annonce