{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

streeten {{forumTopicSubject}}

nu efter stor ændringer samt total renovering af motor er jeg nu klar til en omgang danmarks flotteste scooter med min lækre maskine som er blevet top trimet samt poleret så meget at mit håndled er gået af led efter en lang måned og nu 7000 kr fattiger er den helt klar og i dag med et lækkert fotoshoot af den så der er billeder til DFS 2016 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  streeten
  • #1   31. jul 2016 Hvis det er din ssm du snakker om så bliver du nok skuffet smiley personligt ville jeg ikke stemme den i top kontra andet der tidligere er set smiley

• #2   31. jul 2016 Tror der skal lidt mere til DFS smiley mig og min ven er selv Igang med en street rox og der skal en del til smiley

• #3   7. aug 2016 nu er de billeder på mit galleri også et år gamle og er ikke opdateret efter den er blevet lavet mere om nu gik jeg så ikke vidre havde heller ikke regnet med det helt stor jeg gjorde det bare for sjov smiley men syntes nu heller ikke der er gjort det helt vild ved den jog r der vandt fra jylland en flot lakering er jo ikke kun det der skal afgør efter min mening smiley

Kommentér på:
streeten

Annonce